تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 11:27
کد خبر : 19530

سه خواهش دژپسند از بورس بازان

سه خواهش دژپسند از بورس بازان

وزیر اقتصاد با تاکید بر این که نظرسنجی‌هایمان برآوردهای خیلی خوبی نسبت به آینده بورس دارد، گفت: من این نگرانی را دارم که عده‌ای با برنامه‌ریزی قصد دارند سهامداران را وادار به فروش سهام خود کنند تا با ایجاد فضای روانی، مشکلاتی را ایجاد کنند. فرهاد دژپسند گفت: من همیشه از همه سرمایه‌گذاران در بورس

وزیر اقتصاد با تاکید بر این که نظرسنجی‌هایمان برآوردهای خیلی خوبی نسبت به آینده بورس دارد، گفت: من این نگرانی را دارم که عده‌ای با برنامه‌ریزی قصد دارند سهامداران را وادار به فروش سهام خود کنند تا با ایجاد فضای روانی، مشکلاتی را ایجاد کنند.

فرهاد دژپسند گفت: من همیشه از همه سرمایه‌گذاران در بورس که قصد ورود یا خروج از این بازار را دارند این سه خواهش را داشته و دارم؛ مطالعه، مشاوره و معامله.

به گزارش اقتصاددان به نقل از گسترش ، وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: الان که بحث خروج از بازار سرمایه مطرح است این تاکید را دارم که سهام، دارایی شما است و این دارایی را نباید در معرض “بیا بخر” قرار داد. عبارت بیا بخر سبب می‌شود ارزش واقعی دارایی و سهام آنها مشخص نشود.

وی با تاکید بر این که من هیچ‌گونه اختیاری ندارم که به سهامداران بگویم بخرید یا بفروشید؛ اما خواهش می‌کنم در مورد فروش دارایی خود حداکثر دقت خود را بکنند؛ چون سهام دارایی سرمایه‌گذاران است و باید به قیمت مناسب دادوستد شود.

وزیر اقتصاد و دارایی خطاب به آن دسته از سهامدارانی که در صف‌های فروش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: چرا سهام و دارایی خود را در معرض فروش قرار می‌دهید که عرضه زیاد شود و خریداران فکر کنند هنوز موقعیت آن را دارند که در قیمت‌های پایین‌تر سهام سرمایه‌گذاران را در تور بندازند.

دژپسند افزود: من این نگرانی را دارم که عده‌ای با برنامه‌ریزی قصد دارند سهامداران را وادار به فروش سهام خود کنند تا با ایجاد فضای روانی، مشکلاتی را ایجاد کنند. این در حالی است که نظرسنجی‌هایمان برآوردهای خیلی خوبی نسبت به آینده بورس دارد و برخی برخی افراد نظرسنجی بد را بزرگ می‌کنند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....