تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 20:50
کد خبر : 24644

سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۸/۲۸)

سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۸/۲۸)

ارزش پرتفوی سهام عدالت در بیست و هشتم آبان ماه ۹۹ اعلام شد. ارزش سهام عدالت من (۲۸ آبان ماه) در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با رشد همراه بود و در مقایسه با روز گذشته، ۴.۱ درصد (۴۳۱هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت

ارزش پرتفوی سهام عدالت در بیست و هشتم آبان ماه ۹۹ اعلام شد.

ارزش سهام عدالت من (۲۸ آبان ماه)
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با رشد همراه بود و در مقایسه با روز گذشته، ۴.۱ درصد (۴۳۱هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۹۱۲هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۵۵۲هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۴۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۷ آبان ماه)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت رشد کرد و درمقایسه با روز گذشته، ۳.۶ درصد (۳۶۳هزار تومان) افزایش داشت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۴۸۱هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۷۴۱هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۸۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۶ آبان ماه)
به گزارش اقتصاددان؛؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با رشد همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، ۲.۲ درصد (۲۱۶هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۱۱۸هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۵۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ آبان ماه)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با افزایش همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، ۱.۸درصد (۱۷۵هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹ میلیون و ۹۰۲هزار تومان و ۱۸میلیون و ۶۵۱هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ ملیون و ۹۴۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ آبان ماه)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در اولین روز معاملاتی هفته جاری با رشد همراه بود و درمقایسه با چهارشنبه (۲۱ آبان ماه)، ۳ درصد (۲۸۵هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹ میلیون و ۷۲۷هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۳۲۱هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۸۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ آبان ماه)
ارزش سهام عدالت که در هفته‌های اخیر با کاهش قابل توجه‌ای همراه بود، امروز بازدهی مثبت را ثبت کرد. به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت پس از چندین هفته متوالی که با افت همراه بود، امروز درمقایسه با روز گذشته، ۱.۰ درصد (۹۳هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹ میلیون و ۴۴۲هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۷۸۴هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۶۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۰ آبان ماه)
امروز بیستم آبان ماه ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی، به ۸ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۶۴ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۹ آبان ماه)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با کاهش همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، ۲.۸ درصد (۲۶۶هزار تومان) افت کرد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹ میلیون و ۳۷۴هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۶۵۷هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۲۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ آبان ماه)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۳درصد (۲۳۱هزار تومان) افت کرد و بر این اساس، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹میلیون و ۶۴۹هزار تومان و ۱۸میلیون و ۱۷۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵میلیون و ۷۸۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ آبان ماه)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۳.۲ درصد (۳۲۶هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹ میلیون و ۸۸۰هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۶۰۹هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۹۲۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۱۲)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درنهایت به زیر ۱۰ میلیون تومان رسید. ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۰ درصد (۲۰۵هزار تومان) کاهش داشت. به این ترتیب ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹ میلیون و ۸۸۹هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۶۲۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۹۳۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۱۱)
ارزش سهام عدالت با افت ۳درصدی درمقایسه با روز گذشته (۳۱۷هزار تومان کاهش)، در محدوده ۱۰میلیون تومان قرار گرفت. به این ترتیب، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۹۴هزار تومان و ۱۹میلیون و ۱۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۵۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۱۰)
ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نیز امروز با افزایش ارزش معاملات بازار رشد داشت و به رقم ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت یک میلیونی معادل ۲۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان رسیده است. ارزش سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۷)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱ درصد (۱۳۹هزار تومان) کاهش یافت و همچنان با افت همراه است. بنابراین، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۳۰هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۴۶۴هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۵۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۶)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۸ درصد (۳۴۹هزار تومان) افت کرد. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۹هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۷۲۵هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۵)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت بازهم با کاهش همراه بود و افت ۲.۸ درصدی (۳۵۵هزار تومان درمقایسه با روز شنبه هفته جاری) را ثبت کرد. بنابراین ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۴۱۸هزار تومان و ۲۳ میلیون و۳۸۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۳)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات روز جاری بازار سهام، ارزش سهام عدالت با کاهشی محسوس همراه بود و در مقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۳.۰ درصد (۳۹۲ هزار تومان) افت کرد. بنابراین ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۷۳هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۵۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۶۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۹)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۴۵۰ هزار تومان (۳.۳ درصد) کاهش یافت و افت قیمت را در سومین روز معاملاتی هفته جاری ثبت کرد. با احتساب این موضوع، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۲۳۸هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۹۲۸هزار تومان رسید. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۴۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۸)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت مانند روز گذشته با کاهش همراه بود و ۴.۳ درصد (۶۱۴ هزار تومان) افت کرد و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۷)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۴۹۵هزار تومان کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴میلیون و ۳۰۲هزار تومان و ۲۶میلیون و ۹۳۰هزار تومان رسید.

همچنین ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸میلیون و ۵۸۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۳)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲۲۸ هزار تومان (۱.۵ درصد) کاهش یافت و کمتر از ۱۵ میلیون تومان شد. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان و ۲۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۲)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت بازهم با کاهش همراه بود و در مقایسه با روز گذشته، ۷ هزار تومان (۰.۱ درصد) افت کرد و به این ترتیب، ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۳ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۱ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۱)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، از ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۴۰۷هزار تومان (۲.۶درصد) کاسته شد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵میلیون و ۱۰هزار تومان و ۲۸میلیون و ۲۶۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۹میلیون و ۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۰)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱۹۴ هزار تومان (۱.۳ درصد) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ۱۵ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان و ۲۹ میلیون و ۲۹ هزار تومان رسید. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۹)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با کاهش ۳۶ هزار تومانی (۰/۲درصد) همراه بود و درمقایسه با هفته گذشته کاهش داشت. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۲۲۳هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۶)
به گزارش اقتصاددان؛ ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل مواجه شد و به ۱۴ میلیون وهفتصد تومان رسید. پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران(چهارشنبه ۱۶ مهر)، ارزش هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۴ میلیون و هفتصد و سی هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل (سه شنبه ۱۵ مهرماه) حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۴)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۲.۷ درصد (۴۱۷ هزار تومان) درمقایسه با روز گذشته افت کرد. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۲۱ هزار تومان رسیده است. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۳)
به گزارش اقتصاددان؛ ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۸۲ هزار و ۳۵۸ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به حدود ۸ میلیون و۴۴۹ هزار و ۴۱۴ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۲)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز (۱۲مهر ماه ۱۳۹۹)، ارزش سهام عدالت درمقایسه با هفته گذشته، ۳.۲ درصد (۴۸۱ هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و ۲۹ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان رسید. بنابراین ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۹)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۸ درصد (۱۲۴ هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سهام ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ۱۵ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان رسیده است. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۸۴ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۸)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات روز جاری بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳۰۸هزار تومان کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵میلیون و ۱۶هزار تومان و ۲۸میلیون و ۲۷۳ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۹میلیون و ۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۷)
به گزارش اقتصاددان؛ در پایان معاملات روز جاری (۱۳۹۹/۷/۷) بورس تهران، ارزش سهام عدالت با کاهش یک میلیون و ۶۵۲ هزار تومانی به زیر ۱۵ میلیون تومان رسید.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....