تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 19:24
کد خبر : 2690

سنگینی تقصیر در سیل شیراز بر سر شهرداری

سنگینی تقصیر در سیل شیراز بر سر شهرداری

 به نقل از ایرنا، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب شیراز روز چهارشنبه اعلام کرد: پرونده موسوم به سیل شیراز با صدور کیفرخواست به دادگاه‌ کیفری ۲ شیراز ارسال شده و  شهرداری و ۲ تن از شهرداران ادوار مختلف شیراز در حادثه سیل مقصر شناخته شدند. آسیابی با بیان اینکه پرونده حادثه سیل شیراز  در

 به نقل از ایرنا، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب شیراز روز چهارشنبه اعلام کرد: پرونده موسوم به سیل شیراز با صدور کیفرخواست به دادگاه‌ کیفری ۲ شیراز ارسال شده و  شهرداری و ۲ تن از شهرداران ادوار مختلف شیراز در حادثه سیل مقصر شناخته شدند.
آسیابی با بیان اینکه پرونده حادثه سیل شیراز  در ۱۶ مجلد در دادسرای شیراز تشکیل شده بود افزود: با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست  این پرونده به دادگاه‌ کیفری ۲ شیراز ارسال شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: مطابق بررسی‌های صورت گرفته و تلفیق نظر هیأت کارشناسی و گزارش کارشناسی سازمان بازرسی کل کشور، شهرداری شیراز و دو تن از شهرداران ادوار مختلف شهرداری در این حادثه مقصر شناخته شدند.
پیش از این بر اساس گزارشی که توسط کمیته حقیقت یاب  سهم تجمیعی عوامل انسانی- مدیریتی به تفکیک دستگاه‌های اجرایی در ادوار مختلف منتشر شده بود نیز نشان می‌داد که شهرداری شیراز در این پدیده طبیعی ۵۴ درصد سهم داشته است.
سیلاب پنجم فروردین ۹۸ در محل دروازه قرآن شیراز منجر به فوت ۲۱ نفر از هموطنان و مصدومیت ده‌ها نفر شد.تداوم این سیل در روز بعد (ششم فروردین ۹۸) نیز منجر به تحمیل خسارت مالی بسیاری به اهالی شیراز خصوصاً در محله سعدی شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....