تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 10:14
کد خبر : 31586

سقوط شاخص بورس

سقوط شاخص بورس

شاخص بورس ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را هم از دست داد شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه با ثبت بیش از ۳۰هزار واحد افت، دقایقی پیش ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را هم از دست داد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تا به این لحظه تعداد ۳میلیارد و ۹۸۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش

شاخص بورس ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را هم از دست داد

شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه با ثبت بیش از ۳۰هزار واحد افت، دقایقی پیش ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را هم از دست داد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تا به این لحظه تعداد ۳میلیارد و ۹۸۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۳هزار و ۴۳۹میلیارد تومان در ۴۳۷هزار نوبت دادوستد شده و شاخص بورس با افت بیش از ۳۲هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۷هزار واحد قرار گرفته است.

    به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم ،  بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام نیز تا کنون به نام نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان شده است.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم تا کنون روز منفی را پشت سر گذاشته‌اند، به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۸۷۸۱واحد، کل (هموزن) ۷۰۹۷واحد، قیمت (هموزن) ۴۶۴۴واحد، آزاد شناور ۳۹۶۵۵واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب ۲۶۰۰۹ و ۶۳۰۱۲ واحد افت کرده‌اند.

در بازارهای فرابورس ایران هم تا به این لحظه با معامله ۷۹۶میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۵۲۷میلیارد تومان در ۲۱۳هزار نوبت، آیفکس ۳۱۰واحد افت کرده و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۰واحد قرار گرفته است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....