تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 16:15
کد خبر : 128000

سقوط بیت کوین به کانال ۲۵۰۰۰ دلار

سقوط بیت کوین به کانال ۲۵۰۰۰ دلار

بیت کوین با افت نسبتا سنگینی که امروز داشته، وارد کانال ۲۵۰۰۰ دلار شده و اتریوم هم فاصله زیادی با از دست دادن کانال ۱۸۰۰ دلار ندارد. اقتصاددان: جو بازار ارزهای دیجیتال امروز منفی است. اکثر نمادها امروز با کاهش قیمت مواجه بوده اند و فشار فروش نسبتا زیادی در بازار دیده می شود. بیت

بیت کوین با افت نسبتا سنگینی که امروز داشته، وارد کانال ۲۵۰۰۰ دلار شده و اتریوم هم فاصله زیادی با از دست دادن کانال ۱۸۰۰ دلار ندارد.

اقتصاددان: جو بازار ارزهای دیجیتال امروز منفی است. اکثر نمادها امروز با کاهش قیمت مواجه بوده اند و فشار فروش نسبتا زیادی در بازار دیده می شود.

بیت کوین امروز با کاهش قیمت ۴ درصدی، هم اکنون در حدود نرخ ۲۵۷۰۰ دلار معامله می شود و نسبت به هفته گذشته که در کانال ۲۷ هزار دلار قرار داشت، افت نسبتا سنگینی را پشت سر گذاشته است.

بیت کوین در مقیاس هفتگی افت ۸ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه نیز ۱۲ درصد افت کرده این میزان، برای بزرگ ترین نماد بازار رقم قابل توجهی است.

با افت امروز، ارزش بازار بیت کوین به کمتر از ۵۰۰ میلیارد دلار رسیده و هم اکنون عدد ۴۹۸ میلیارد دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات نیز طی شبانه روز گذشته ۲۰ میلیارد دلار بوده است.

افت ۳ درصدی اتریوم

اتریوم امروز افت کمتری نسبت به بیت کوین داشته و با کاهش قیمت ۳ درصدی، در حدود نرخ ۱۸۱۵ دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی و ماهانه وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد و طی هفته گذشته ۵ درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه نیز افت ۶ درصدی را نمایش می دهد

ارزش بازار اتریوم هم اکنون ۲۱۷ میلیارد دلار است و ارزش معاملات آن نیز طی شبانه روز گذشته از مرز ۸ میلیارد دلار عبور کرده است.

سقوط ۱۶ درصدی سندباکس

امروز از آن روزهای بد بازار است که در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، حتی یک نماد نیز رشد قیمت نداشته. آلت کوین ها امروز به طور دسته جمعی منفی بوده اند و فشار فروش شدیدی در آن ها مشاهده می شود.

بیشترین کاهش قیمت امروز را سندباکس داشته که سقوط ۱۶ درصدی را تجربه می کند. مابقی آلت کوین ها افت یک رقمی را نمایش می دهند اما همین افت های یک رقمی هم قابل توجه است.

نیر پروتکل با افت ۹ درصدی، دومین نماد با بیشترین افت روزانه محسوب می شود. فایل کوین، آپتوس، الگوراند، اینترنت کامپیوتر و سولانا نیز نمادهایی هستند که بین ۸ الی ۹ درصد کاهش قیمت داشته اند.

نمادهای منفی ۷ درصدی امروز هم BNB، پالیگان، EOS و دوج کوین هستند. مابقی آلت کوین ها افت کمتر از ۷ درصد را ثبت کرده اند.

کاهش چشمگیر ارزش بازار

با توجه به سقوط سنگین بازار در روز جاری، ارزش کل بازار با کاهش ۳٫۶ درصدی مواجه شده و به رقم ۱٫۰۹ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش بازار نسبت به دیروز ۶۳ درصد رشد کرده و عدد ۴۵ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته ۳٫۳ میلیارد دلار بوده و معاملات استیبل کوین ها نیز ۴۲ میلیارد دلار بوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....