تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 22:04
کد خبر : 46484

سفر با خودروی شخصی از ساعت ۱۴ امروز ممنوع است

سفر با خودروی شخصی از ساعت ۱۴ امروز ممنوع است

به گفته رئیس پلیس راه کشور، افرادی که به شهرهای قرمز سفر کنند مبلغ یک میلیون تومان و افرادی که به شهرهای زرد و نارنجی سفر کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. اقتصاددان: سرهنگ امیدوار با اعلام ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر، اظهار کرد: تردد در محورهای کشور به دو

به گفته رئیس پلیس راه کشور، افرادی که به شهرهای قرمز سفر کنند مبلغ یک میلیون تومان و افرادی که به شهرهای زرد و نارنجی سفر کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

اقتصاددان: سرهنگ امیدوار با اعلام ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر، اظهار کرد: تردد در محورهای کشور به دو شکل توسط مأموران پلیس راه و دوربین‌های جاده‌ای کنترل می‌شود.

رئیس پلیس راه کشور گفت: افزایش جریمه به بیش از یک میلیون تومان ممکن است به توقیف خودرو منجر شود.

بر این اساس ستاد ملی مقابله با کرونا از روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا شنبه (۲۵ اردیبهشت) محدودیت تردد اعلام کرده است. از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷ هزار خودرو در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان، در شهرهای زرد بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و همچنین ۱۵۷ هزار خودرو که در شهرهای نارنجی تردد داشتند، اعمال قانون شده‌اند و البته در طرح محدودیت شبانه هم بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی شده‌اند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....