تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 14:04
کد خبر : 17342

سرمایه گذاران بورس مراقب باشند

سرمایه گذاران بورس مراقب باشند

فضای مجازی پر از سیگنال فروشان و نوسان گیرانی است که بیش از همه به فکر منافع خود هستند، در بورس درخت طلایی در کار نیست؛ مراقب باشید. اقتصاددان: معمولا ما پینوکیو را به دروغ گویی و دراز شدن بینی‌اش می‌شناسیم در حالی که داستان پینوکیو حکایت آدم های ساده‌ای است که گول می‌خورند، اغفال

فضای مجازی پر از سیگنال فروشان و نوسان گیرانی است که بیش از همه به فکر منافع خود هستند، در بورس درخت طلایی در کار نیست؛ مراقب باشید.

اقتصاددان: معمولا ما پینوکیو را به دروغ گویی و دراز شدن بینی‌اش می‌شناسیم در حالی که داستان پینوکیو حکایت آدم های ساده‌ای است که گول می‌خورند، اغفال می‌شوند، هدف خود را گم کمی کنند و یا غرق در لذایذ کوتاه مدت و رویای خود می‌شوند و خوی حیوانی می‌گیرند و حتی به حیوان چهار پا بدل می‌شوند و در نهایت این عقل، خرد، صبر و تجربه است که آنها را به انسان خوب بدل می‌کند.

اما رفتار خیلی از ما ایرانی‌ها در هفته‌های اخیر در مواجه با بازار سرمایه بی‌شباهت به حکایت شخصیت اصلی داستان نویسنده کارلو لورنزینی نبود. به کسی بر نخورد؛ اما چه بسیار افراد نا بلدی که به دنبال زندگی خیالی تصویرسازی شده در محافل خصوصی متاثر از فضای مجازی و به دنبال سر مستی سودهای زیاد و ناگهانی؛ رویا پردازی تعویض خانه و یا خودرو… پای به این عرصه گذاشتند اما گرفتار گربه نره و روباه‌های مکار در فضای مجازی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....