تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 15:28
کد خبر : 31262

سرمایه‌گذار آزادراه شیراز بوشهر انتخاب شد

سرمایه‌گذار آزادراه شیراز بوشهر انتخاب شد

طی جلسه‌ای با تشریح احجام کار و میزان منابع مالی، سرمایه‌گذار آزادراه شیراز بوشهر انتخاب شد. اقتصاددان: نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، با اشاره به برآورد ۱۱ هزار میلیارد تومانی هزینه احداث این آزادراه، مدل مالی مناسبی برای احداث آن تشریح کرد. جعفر قادری در ادامه نیز با تشریح توانمندی‌های شرکت سرمایه‌گذار برای

طی جلسه‌ای با تشریح احجام کار و میزان منابع مالی، سرمایه‌گذار آزادراه شیراز بوشهر انتخاب شد.

اقتصاددان: نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، با اشاره به برآورد ۱۱ هزار میلیارد تومانی هزینه احداث این آزادراه، مدل مالی مناسبی برای احداث آن تشریح کرد.

جعفر قادری در ادامه نیز با تشریح توانمندی‌های شرکت سرمایه‌گذار برای مشارکت در این پروژه، گفت: سهم سرمایه گذار مجری ۴۰ درصد، سهم وزارت راه ۴۰ درصد و سهم شرکای فارسی و بوشهری هرکدام ۱۰ درصد هدف گذاری و پیگیری خواهد شد.

گفتنی است برای اطمینان از امکان اجرای این مدل و تقبل این نسبت ها توسط شرکای سرمایه گذار، تماس‌هایی با استانداران فارس و بوشهر و دو نفر از معاونین وزیر راه برقرار شد و با تایید مدل پیشنهادی توسط استانداران دو استان و معاونین ذیربط وزارت راه، قرار بر این شد که روال اداری انجام این مدل پیگیری شود.

در این راستا سرمایه گذار متعهد شد در اولین فرصت مستندات لازم برای ارزیابی توان مالی و تخصصی انجام کار را به معاونین وزارت راه ارائه نماید.

بنا بر این گذاشته شد که بعد از تحویل مستندات به معاونتهای ذیربط وزارت راه، در اولین فرصت تفاهم نامه احداث این آزادراه امضا و مراحل اداری انعقاد قرارداد پیگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....