تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 17:36
کد خبر : 34723

ساخت دستگاه خودپرداز کاملا ایرانی توسط یک شرکت دانش بنیان

ساخت دستگاه خودپرداز کاملا ایرانی توسط یک شرکت دانش بنیان

مدیر عامل شرکت دانش بنیان از ساخت دستگاه خودپرداز کاملا ایرانی توسط یک شرکت دانش بنیان خبر داد. اقتصاددان: محسن سبحانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگارخبریجات بیان داشت: به همت متخصصین وهمکاران این شرکت برای اولین بار در کشور خودپرداز رمز ارزها در ایران ساخته شد. وی این دستگاه را

مدیر عامل شرکت دانش بنیان از ساخت دستگاه خودپرداز کاملا ایرانی توسط یک شرکت دانش بنیان خبر داد.

اقتصاددان: محسن سبحانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگارخبریجات بیان داشت: به همت متخصصین وهمکاران این شرکت برای اولین بار در کشور خودپرداز رمز ارزها در ایران ساخته شد.

وی این دستگاه را کاملا بومی دانست و گفت: طراحی و تولید دستگاه ATM رمزارزها از نقطه صفر تا صد شامل نرم افزار و سخت افزار، برای اولین بار توسط متخصصان این شرکت دانش بنیان در کشور تولید شده است.

وی بیان داشت: دستگاه ای تی ام خودپرداز بلاکچینی این شرکت دو طرفه است هم افراد می‌توانند رمز ارزهای نظیر بیت کوین، اتریون، تتر و چند عرصه دیگر را هم از دستگاه بخرند و هم به دستگاه به فروش برسانند. به عبارتی بهتر می‌توانم بگویم از طریق این دستگاه می‌توانند این ارزها را خریداری یا به فروش برسانند.

محسن سبحانی به جزییات بیشتر این دستگاه اشاره کرد و گفت: ورودی‌های پول مورد نظر که می‌شود رمز ارزها را هر کدام را خرید کرد یکی ریال است که از طریق کارت بانکی انجام می‌شود، یکی هم از طریق پرفکت مانی یا تتر می‌توانند انجام بدهند که هیچکدام محدودیتی ندارند و ریال هم که قوانین مالی کشور در آن جاری است. برای فروش رمزورزها ها هم از طریق دستگاه می‌توانند هر سه را دریافت کنند.

مدیر خانه بلاکچین افزود: از جمله ویژگی‌های این دستگاه این است که ورودی‌هایی که ما برای خرید ارزهای دیجیتال می‌توانیم بگیریم خیلی مختلف و ریال است. ریال را از طریق کارت های شتاب است.

وی ابراز داشت: از دیگر مزیت این دستگاه این است که دیگر امکان کلاهبرداری برای عده ای سودجو را فراهم نمی‌کند و افراد عادی می‌توانند خرید داشته باشند.

سبحانی بیان داشت: با توجه به ساخت این دستگاه و لزوم اعتمادسازی در این حوزه، عموم مردم براحتی میتوانند مثل عابربانک‌های معمولی با همان میزان دانش از این دستگاه استفاده نمایند و افداماتی نظیر؛ خرید و فروش ، صدور آنی کیف پول کاغذی از طریق دستگاه رمزارزها بصورت اتوماتیک با واحد پول ریال را انجام دهند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: «اکثر دستگاه‌هایی که در سایر کشورها بعنوان BTM شناخته میشوند دارای محدویت میباشند و با پول نقد فعالیت مینمایند اما دستگاه تولید شده این شرکت (CTM ) با تمام کارتهای بانکی بدون محدودیت برای خرید و فروش رمز ارزها مورد استفاده قرار میگیرد همچنین این سیستم از طریق پوز بانکی به شبکه شتاب وصل میباشد و کلیه تراکنشها ، مطابق با استانداردهای شبکه بانکی کشور است.

این مدیر خلاق تصریح کرد : ما در جهانی زندگی میکنیم که اقتصاد دنیا را استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوآورانه آن را پیش می‌برند. بنابراین ما نباید از این عرصه دور باشیم. فناوری بلاکچین و رمزارزها بهترین و مناسب‌ترین راهکار تامین سرمایه برای کسب و کارهای نوآورانه است. چشم‌انداز ما این است که بتوانیم برای دولت و کسب و کارهای نوپا بسترنوین و پویایی را آماده کنیم و در این زمینه دانش و آگاهی های لازم را به عموم مردم انتقال نماییم.

علی زنجانی عضو هیئت مدیره خانه بلاکچین و بیت کوین ایران

علی زنجانی عضو هیئت مدیره خانه بلاکچین و بیت کوین ایران در حاشیه این نشست گفت: فعالیت‌های ما تسهیل کردن خرید ارزهای دیجیتال برای هموطنان عزیز است و ما موفق شدیم اولین دستگاه “ای تی ام “،خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در ایران به ثبت برسانیم و کاملا این دستگاه کاربردی است و عزیزان می‌توانند با ارائه کارت بانکی، ارزهای دیجیتال را بدون هیچ گونه محدودیت و کارمزدی تهیه کنند، همچنین زمانی که نیاز به پول دارند می‌توانند در سطح شهر از این دستگاه می‌توانند استفاده کنند و این دستاورد کارکنان این شرکت بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....