تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 20:42
کد خبر : 2916

زمزمه تخصیص بنزین به کد ملی

زمزمه تخصیص بنزین به کد ملی

سه روز پس از شروع سهمیه بندی بنزین و در تاریخ ۲۸ آبان، در گزارشی اشاره شد بر اساس گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در آینده نزدیک، سهمیه بنزین کسانی که چند خودرو دارند حذف می شود و فقط یک خودرو تحت مالکیت هر فرد، سهمیه بنزین خواهد داشت. ولی روز بعد شرکت

سه روز پس از شروع سهمیه بندی بنزین و در تاریخ ۲۸ آبان، در گزارشی اشاره شد بر اساس گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در آینده نزدیک، سهمیه بنزین کسانی که چند خودرو دارند حذف می شود و فقط یک خودرو تحت مالکیت هر فرد، سهمیه بنزین خواهد داشت.

ولی روز بعد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این موضوع را تکذیب و طی انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: برخی اخبار منتشر شده درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان دارای چند خودرو صحت نداشته و سهمیه سوخت فعلا به کارت سوخت همه خودروها تعلق می گیرد و تاکنون سیاست دیگری به این شرکت ابلاغ نشده است.

اما شنیده‌های تازه حاکی از آن است که اقدامات اجرایی شدن تخصیص سهمیه بنزین به کد ملی افراد در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک دیگر سهمیه بنزین به خودروها تعلق نمی گیرد. در نتیجه صاحبان چند پلاک خودرو، در روزهای آتی منتظر حذف سهمیه بنزین خودروهای مازاد خود باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....