تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 21:48
کد خبر : 30244

زمان پرداخت وام ودیعه مسکن تمدید شد

زمان پرداخت وام ودیعه مسکن تمدید شد

با موافقت اعضای کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا زمان پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان بهمن ماه تمدید شد. به گزارش اقتصاددان، کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا در جلسه سی و پنجم خود روز چهارشنبه دهم دی ماه ۱۳۹۹ موافقت کرد: متقاضیانی که پیش از این مراحل ثبت نام تقاضای خود را در

با موافقت اعضای کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا زمان پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش اقتصاددان، کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا در جلسه سی و پنجم خود روز چهارشنبه دهم دی ماه ۱۳۹۹ موافقت کرد: متقاضیانی که پیش از این مراحل ثبت نام تقاضای خود را در سامانه کارا تکمیل کرده‌اند، تاپایان بهمن ماه وام ودیعه مسکن را دریافت خواهند کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد: برای متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن که اجاره آنها به صورت دستی و بدون حضور در بنگاه مبادله شده، مشاورین املاک موظف هستند با دریافت حداکثر ۲۵۰ هزار تومان بدون نیاز به دریافت ارزش افزوده و با حضور موجر و مستاجر نسبت به ثبت اجاره نامه و اخذ کد رهگیری اقدام کنند. این مبلغ برای اجاره نامه هایی که در بنگاه ثبت شده اما کدرهگیری ندارند هزینه ثابتی معادل ۱۰۰ هزار تومان است و الزامی برای حضور مرجر در بنگاه نخواهد بود.

لازم به توضیح است تا پایان آذرماه از مجموع ۳۰۲ هزار و ۳۳۴ متقاضی دریافت وام ودیعه تاکنون ۱۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر نزدیک به ۵۰ درصد توانسته‌اند این تسهیلات را دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....