تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 12:45
کد خبر : 16338

رییس دفتر روحانی: اصلا از قیمت‌ها راضی نیستیم، عامل روانی قیمت‌ها را بالا می‌برد

رییس دفتر روحانی: اصلا از قیمت‌ها راضی نیستیم، عامل روانی قیمت‌ها را بالا می‌برد

محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به این سئوال که آیا از قیمت‌ کالاها خبر دارد، گفت: «اصلا از قیمت‌ها راضی نیستیم دغدغه اصلی رییس ‌جمهوری و وزرا معیشت مردم است» ولی «عامل روانی» مرتب ناامیدی را تزریق می‌کند و قیمت‌ها را بالا می‌برد. اقتصاددان -واعظی با بیان اینکه

محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به این سئوال که آیا از قیمت‌ کالاها خبر دارد، گفت: «اصلا از قیمت‌ها راضی نیستیم دغدغه اصلی رییس ‌جمهوری و وزرا معیشت مردم است» ولی «عامل روانی» مرتب ناامیدی را تزریق می‌کند و قیمت‌ها را بالا می‌برد.
اقتصاددان -واعظی با بیان اینکه شخص حسن روحانی و همه اعضای دولت سعی دارند مشکل معیشت مردم را حل کنند، افزود که «در جلسات اقتصادی که داریم وقت زیادی برای همفکری برای عبور از شرایط سخت موجود می‌گذاریم» و همچنین تلاش می‌کنیم قیمت‌ها از این بیشتر افزایش پیدا نکند و به سمت کاهش قیمت‌ها برویم.
رییس دفتر حسن روحانی «دو عامل تحریم‌ها و جنگ روانی دشمنان» را دلیل افزایش قیمت‌ها معرفی کرد و گفت با اینکه رییس جمهوری اسلامی و دولت جلسات زیادی را برای کنترل قیمت‌ها برگزار می‌کنند اما «عامل روانی» مرتب از خارج و داخل کشور نوعی ناامیدی را به مردم تزریق می‌کند و در مجموع، تعامل این دو باعث افزایش قیمت کالاها شده است.
واعظی همچنین گفت که به خاطر مسایل تحریم ها در کشور است و اینکه در جابه‌جایی پول، دچار مشکل می‌شویم و نمی‌توانیم با همه کشورها کار تجاری کنیم و کالاهای مورد نیاز را گران‌تر از حد معمول خریداری می‌کنیم و این باعث افزایش قیمت کالاها می‌شود.
رییس دفتر حسن روحانی با بیان اینکه موضع‌گیری اروپایی‌ها درباره حفظ برجام شفاف بوده است، گفت که خود آن‌ها علاقمندند به تعهداتشان عمل کنند، اما نمی‌توانند چون اقتصادشان با آمریکا گره خورده است. اروپایی‌ها با سیاست ترامپ در این سه سال مشکل پیدا کرده‌اند و منتظرند او برود تا بتوانند به تعهداتشان وفادار بمانند.ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....