تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 - 17:42
کد خبر : 75685

رییس جمهور جمعه به گیلان می رود

رییس جمهور جمعه به گیلان می رود

نماینده عالی دولت در استان از سفر رییس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به گیلان در روز جمعه هفته جاری خبر داد و گفت: در این سفر اولویت های استان گیلان با حضور رییس قوه مجریه از نزدیک بررسی می شود. اقتصاددان: اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه برنامه ریزی سفر هیات

نماینده عالی دولت در استان از سفر رییس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به گیلان در روز جمعه هفته جاری خبر داد و گفت: در این سفر اولویت های استان گیلان با حضور رییس قوه مجریه از نزدیک بررسی می شود.

اقتصاددان: اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه برنامه ریزی سفر هیات دولت به گیلان که با حضور مسئولان نهاد ریاست جهموری، فرمانداران و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از سفر آیت الله رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت مردمی سیزدهم به گیلان خبر داد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای خوبی از این سفر نصیب استان گیلان می‌شود، گفت: وزرای دولت با حضور در شهرستان ها علاوه بر موضوعات شهرستانی ، مسائل استانی را نیز بررسی و به رییس جمهوری گزارش می دهند.

استاندار همچنین به سفر عصر امروز وزیر راه و شهرسازی به گیلان برای کلنگ زنی احداث پل مرزی آستارا اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت عبور از مرز به صورت روزانه حدود ۲۵۰ کامیون است و این موضوع منجر به توقف و ایجاد صف طولانی برای رانندگان می شود که با احداث این پل ظرفیت عبور به دوبرابر افزایش پیدا می کند.

عباسی ابراز اطمینان کرد که سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت انقلابی و مردمی سیزدهم مایه برکت برای مردم استان خواهد بود.

در این جلسه هریک از فرمانداران و مدیران دستگاه ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و پیش بینی های لازم برای سفر رییس جمهوری به گیلان ارائه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....