تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 14:57
کد خبر : 14785

ریزش ۷۰۰ هزار تومانی قیمت سکه (۱۳۹۹/۵/۱۹)

ریزش ۷۰۰ هزار تومانی قیمت سکه (۱۳۹۹/۵/۱۹)

اقتصاددان: هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۲۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است. قیمت سکه در آخرین روز معاملاتی

اقتصاددان: هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۲۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

قیمت سکه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان بود

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۳۳۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۴۲۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۸۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۲۰۳۵ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نسبت به روزهای قبل کاهشی شده است و احتمالاً این روند با ادامه کاهش قیمت ارز در روزهای آتی نیز تکرار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....