تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 17:20
کد خبر : 19941

ریزش قیمت ارز در بازار +دلار یک کانال عقب نشست

ریزش قیمت ارز در بازار +دلار یک کانال عقب نشست

دلار در بازار آزاد به کانال ۲۸ هزار تومان بازگشت. صرافی ملی نیز قیمت دلار را ۱۰۰ تومان کاهش داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد نیوز، قیمت دلار صرافی ملی که به نیازهای رسمی غیرتجاری اختصاص می‌یابد، در روز شنبه برای بار دوم تغییر یافت و به رقم ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان

دلار در بازار آزاد به کانال ۲۸ هزار تومان بازگشت. صرافی ملی نیز قیمت دلار را ۱۰۰ تومان کاهش داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد نیوز، قیمت دلار صرافی ملی که به نیازهای رسمی غیرتجاری اختصاص می‌یابد، در روز شنبه برای بار دوم تغییر یافت و به رقم ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت دلار در بازار آزاد نیز یک کانال عقب نشست و از سطح ۲۹ هزار تومان به سطج ۲۸ هزار تومان برگشت

صبح امروز صرافی ملی قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرد، بعد از رسیدن نرخ بازار آزاد به قیمت بالاتر از ۲۹ هزار تومان، قیمت صرافی ملی نیز به ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت اما بعدازظهر امروز این رقم را ۰٫۳۵ درصد کاهش داد و ۲۸ هزار و ۶۰۰ اعلام کرد.

دلار بازار متشکل نیز به ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. بازار متشکل صرافی‌های بانکی و صرافی‌های مجاز را شامل می‌شود که به نیازهای تجاری و غیرتجاری تحت ضوابط بانک مرکزی پاسخ می‌دهند.

قیمت دلار در بازار آزاد که در نیمه‌ی روز به ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان رسید، بعد از ظهر امروز به ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت تا بار دیگر به کانال ۲۸ هزار تومانی بازگردد.

دلار هرات نیز که تا ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده بود، به ۲۸ هزار و ۲۰۰ کاهش یافت. بازار هرات بازاری است که تحلیل گران فنی روی آن تاکید دارند و معتقدند از روند این بازار می توان جریان قیمت در بازار تهران را پیش بینی کرد.

ریزش قیمت ارز در بازار +دلار یک کانال عقب نشست

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....