تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 19:56
کد خبر : 94120

ریزش دوباره رمزارزها

ریزش دوباره رمزارزها

بازاررمزارزها دوباره قرمز رنگ شد. بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار رفته و اتریوم هم به کمتر از ۱۱۰۰ دلار رسیده است. اقتصاددان: امروز ارزهای دیجیتال با فشار فروش مواجه هستند و قیمت آن ها در حال کاهش است. بیت کوین که چهار روز قبل قیمت ۲۲ هزار دلار را هم دیده بود، طی

بازاررمزارزها دوباره قرمز رنگ شد. بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار رفته و اتریوم هم به کمتر از ۱۱۰۰ دلار رسیده است.

اقتصاددان: امروز ارزهای دیجیتال با فشار فروش مواجه هستند و قیمت آن ها در حال کاهش است. بیت کوین که چهار روز قبل قیمت ۲۲ هزار دلار را هم دیده بود، طی این مدت حدودا ۲۵۰۰ دلار افت کرده و هم اکنون با افت ۳٫۵ درصدی در محدوده ۱۹۷۵۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به منفی نیم درصد رسیده است.

با وجود افتی که بیت کوین داشته، ارزش معاملات آن تغییر چشمگیری نداشته و طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ میلیارد دلار معامله شده است. معمولا در روزهایی که قیمت افت می کند، از نظر بسیاری از معامله گران قیمت جذاب می شود و به همین دلیل ارزش معاملات بالا می رود. اما این بار چنین اتفاقی رخ نداده است.

اخیرا بلومبرگ یک نظرسنجی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال انجام داده که نتیجه آن کمی نگران کننده است. ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی بلومبرگ معتقدند که بیت کوین می تواند تا ۱۰ هزار دلار افت کند. البته ۴۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته اند که بیت کوین سطح ۳۰ هزار دلار را پس می گیرد. فعلا باید منتظر ماند و دید پیش بینی کدام دسته از این افراد محقق می شود.

افت ۶ درصدی اتریوم

شتاب افت اتریوم نسبت به بیت کوین بیشتر است و این آلت کوین بیش از ۶ درصد کاهش قیمت داشته که هم اکنون در حدود ۱۰۶۰ دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۱ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۱۲۹ میلیارد دلار است. اتریوم در مقیاس هفتگی کاهش ۶ درصدی را نمایش می دهد.

کوانت و پالیگان در خلاف جهت بازار

امروز آلت کوین ها هم وضعیت خوبی ندارند و اکثر آن ها با کاهش قیمت مواجه شده اند. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار تمام آلت کوین ها کاهش قیمت داشته اند به جز کوانت و پالیگان که به ترتیب ۷ و ۴ درصد رشد کرده اند. کوانت در مقیاس هفتگی هم بهترین عملکرد را در این فهرست داشته که ۳۶ درصد رشد را نمایش می دهد.

اگر از این دو مورد که استثنائات بازار امروز هستند بگذریم، تعداد زیادی از آلت کوین ها افت های نسبتا زیادی داشته اند. Aave با کاهش ۱۱ درصدی بیشترین افت قیمت را در این فهرست داشته و اتم با افت ۶ درصدی در رده دوم قرار دارد.

در مقیاس هفتگی هم ایپ کوین با افت ۱۱ درصدی و اتم با افت ۹ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارند.

ارزش بازار به ۸۸۰ میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت ۳٫۵ درصدی به ۸۸۰ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم یک درصد کاهش یافته و ۵۴ میلیارد دلار است.

سهم معاملات دیفای ۴ میلیارد دلار و سهم معاملات استیبل کوین ها ۴۹ میلیارد دلار بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....