تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 18:59
کد خبر : 87998

رونمایی گوگل از محصولات جدید و جذاب

رونمایی گوگل از محصولات جدید و جذاب

گوگل گوشی‌های هوشمند، ساعت و تبلت جدیدی را معرفی کرد. اقتصاددان: در اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان حضوری، گوگل سه گوشی هوشمند جدید و اولین ساعت هوشمند داخلی خود را معرفی کرد و همچنین قصد دارد یک تبلت جدید را در سال آینده عرضه کند. گوگل همچنین به‌روزرسانی چندین ابزار محبوب خود از جمله Maps، Google Translate

گوگل گوشی‌های هوشمند، ساعت و تبلت جدیدی را معرفی کرد.

اقتصاددان: در اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان حضوری، گوگل سه گوشی هوشمند جدید و اولین ساعت هوشمند داخلی خود را معرفی کرد و همچنین قصد دارد یک تبلت جدید را در سال آینده عرضه کند. گوگل همچنین به‌روزرسانی چندین ابزار محبوب خود از جمله Maps، Google Translate و محصول جستجوی اصلی خود را اعلام کرد.

سه گوشی هوشمند پیکسل جدید

گوگل روز چهارشنبه با معرفی دو دستگاه جدید یعنی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو، طرفداران سری گوشی های هوشمند خود را شگفت زده کرد. در حالی که این شرکت جزئیات زیادی را به اشتراک نمی گذارد، انتظار می رود این دو گوشی هوشمند پاییز امسال عرضه شوند.

 رونمایی گوگل از محصولات جدید و جذاب

ساعت پیکسل

هیچ کمبودی در ساعت‌های هوشمند اندرویدی در بازار وجود ندارد، اما اکنون گوگل قصد دارد برای اولین بار ساعت هوشمند جدیدی تولید کند.

این شرکت، پیکسل واچ را که از سیستم عامل WearOS گوگل استفاده می‌کند و با سرویس‌هایی مانند Google Assistant، Google Maps و Google Wallet سازگار خواهد بود، به نمایش گذاشت.

 رونمایی گوگل از محصولات جدید و جذاب

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....