تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 20:00
کد خبر : 34332

رونمایی پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش‌های‌ خرید

رونمایی پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش‌های‌ خرید

رییس کل بانک‌مرکزی در خصوص رونمایی پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش‌های‌ خرید در فروشگاه‌ها و حذف تدریجی کارت خرید توضیحاتی ارائه داد. به گزارش اقتصاددان، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در اینستاگرام خود نوشت: بانک مرکزی به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، بزودی از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید

رییس کل بانک‌مرکزی در خصوص رونمایی پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش‌های‌ خرید در فروشگاه‌ها و حذف تدریجی کارت خرید توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اقتصاددان، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در اینستاگرام خود نوشت: بانک مرکزی به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، بزودی از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها و لذا حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را رونمایی می‌کند.

این روش پرداخت، با استاندارد های معتبربین المللی سازگار می باشد و به صورتی کاملاً امن، این امکان را فراهم می سازد که مشتریان بانک ها بتوانند با وارد کردن مشخصات کارت های خود به درون موبایل، بدون تماس با کارتخوان، تراکنش های لازم را انجام دهند.

انجام تراکنش های خرید، با استفاده از موبایل، علاوه بر سهولت کاربری می تواند در رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی مفید و مؤثر باشد.

رونمایی پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش‌های‌ خرید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....