تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 15:36
کد خبر : 6356

روند صعودى قیمت طلا معکوس شد/ معاملات بازار طلا تقریبا به صفر رسید

روند صعودى قیمت طلا معکوس شد/ معاملات بازار طلا تقریبا به صفر رسید

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ محمد کشتى‌آرای با اشاره به کاهش قیمت طلا و سکه، درباره علت آن توضیح داد: طى دو روز گذشته بهاى اونس جهانى طلا حدود ۵٨دلار کاهش یافته ضمن اینکه دیروز نرخ دلار به زیر ١۵هزار تومان هم رسید، بنابراین کاهش این دو عامل اصلى باعث ریزش

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ محمد کشتى‌آرای با اشاره به کاهش قیمت طلا و سکه، درباره علت آن توضیح داد: طى دو روز گذشته بهاى اونس جهانى طلا حدود ۵٨دلار کاهش یافته ضمن اینکه دیروز نرخ دلار به زیر ١۵هزار تومان هم رسید، بنابراین کاهش این دو عامل اصلى باعث ریزش قیمت طلا و سکه شد.
او شیوع بیمارى کرونا را عامل اصلى افت بهاى اونس جهانى عنوان کرد و گفت: در پى این کاهش، در دو روز اخیر بهاى هر قطعه سکه حدود ۵٠٠ و طلا گرمى ۶٠هزار تومان سقوط کرده است ضمن اینکه در حال حاضر قیمت ها هیچ حبابى ندارد.
این فعال بازار طلا به افت چشمگیر معاملات در پى این بیمارى نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سطح داد‌ و ستد‌ها در بازار به شدت کاهش یافته و معاملات طلا و سکه تقریبا به صفر رسیده است.
کشتى‌آراى درباره ادامه روند قیمت ها اظهار کرد: با وجود وضعیت فعلى هیچ گونه پیش بینى و تحلیلى درمورد آینده قیمت طلا و سکه امکان‌پذیر نیست و تمام تحلیل‌ها دستخوش تحولات روز قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....