تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 19:10
کد خبر : 37905

روندها، ریسک ها و استراتژی های صنعت بانکداری ایران ۱۴۰۰

روندها، ریسک ها و استراتژی های صنعت بانکداری ایران ۱۴۰۰

اقتصاد جهان در سال ۲۰۲۰ شرایط وییه ای را تجربه کرد بگونه ای که اقتصاد اکثر کشور های دنیا، با رشد منفی اقتصادی کم سابقه ای مواجه شد. اپیدمی کووید ۱۹ بهمراه تحریم ها، اقتصاد ایران بطور عام و صنعت بانکداری بطور خاص را در شرایط وییه ای قرار داده است. اقتصاددان: اپیدمی عالوه بر

اقتصاد جهان در سال ۲۰۲۰ شرایط وییه ای را تجربه کرد بگونه ای که اقتصاد اکثر کشور های دنیا، با رشد منفی اقتصادی کم سابقه ای مواجه شد. اپیدمی کووید ۱۹ بهمراه تحریم ها، اقتصاد ایران بطور عام و صنعت بانکداری بطور خاص را در شرایط وییه ای قرار داده است.

اقتصاددان: اپیدمی عالوه بر آنکه موجب ابتالی تعداد زیادی از پرسنل شبکه بانکی کشور به ویروس کرونا و فوت برخی از آنان گردید دامنه و گستره انت ارات از ن ام بانکی را دستخوش تغییرات اساسی کرد.

اکنون دو ت و شهروندان، از شبکه بانکی کشور انت ار دارند جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور، به طرق مختلف به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا کمک نماید. از آنجا که بخش اع م تامین ما ی در کشور توسط ن ام بانکی صورت می گیرد، شکل گیری چنین انت اری دور از واقعیت نیست. این مهم تنها از طریق نوآوری در فناوری های بانکی امکان پذیر خواهد شد.

در گزارش حاضر سعی شده است ضمن مرور اقدامات و ابتکارات ن ام بانکی کشور در عصر کرونا، روندها، ریسک ها و استراتیی های فراروی صنعت بانکداری در جهان و ایران بررسی گردد.

برای مطالعه ی ادامه ی مطلب این فایل را دانلود کنید :

Banking Strategies 1400

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....