تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 22:11
کد خبر : 49647

رقیب جدید ایلان ماسک

رقیب جدید ایلان ماسک

چهره واقعی ایلان ماسک رو شد! ایلان ماسک زمانی در جامعه رمزارزها مورد احترام بود اما به دلیل تاثیر زیادی که بر نوسانات قیمت رمزارزها دارد مورد انتقاد قرار گرفته است. طبق یک نظرسنجی در توئیتر ۸۲ درصد شرکت‌کنندگان به ممنوعیت فعالیت ایلان ماسک در توئیتر رای مثبت دادند. ایلان ماسک زمانی در جامعه رمزارزها

چهره واقعی ایلان ماسک رو شد!

ایلان ماسک زمانی در جامعه رمزارزها مورد احترام بود اما به دلیل تاثیر زیادی که بر نوسانات قیمت رمزارزها دارد مورد انتقاد قرار گرفته است. طبق یک نظرسنجی در توئیتر ۸۲ درصد شرکت‌کنندگان به ممنوعیت فعالیت ایلان ماسک در توئیتر رای مثبت دادند.

ایلان ماسک زمانی در جامعه رمزارزها مورد احترام بود اما حالا به دلیل تاثیر زیادی که بر نوسانات قیمت رمزارزها دارد مورد انتقاد قرار گرفته است. طبق یک نظرسنجی در توئیتر ۸۲ درصد شرکت‌کنندگان به ممنوعیت فعالیت ایلان ماسک در توئیتر رای مثبت دادند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز  ،   اخیرا هم بازار کریپتوکارنسی روند روبه رشد پیدا کرد اما توئیت ایلان ماسک روند بازار را دوباره منفی کرد. بعد از این اتفاق جنبش هکرهای ناشناس که در گذشته دولت کره‌شمالی، پی‌پال و مسترکارت را هدف قرار داده ایلان ماسک را تهدید کرده است.

گروه انانیموس، در پیام ویدیویی خود گفت: «از طرف آنانیموس به ایلان ماسک. در سال‌های گذشته به این دلیل که توانستی از عطش ما برای زندگی در دنیایی با ماشین‌های الکتریکی و سفر در فضا استفاده کنی در میان میلیاردرها شهرت زیادی به دست آوردی، اما اخیرا چهره محتاطانه‌ای که در میان مردم ساختی از میان رفته و مردم تو را مانند یک انسان خودشیفته و تشنه توجه می‌دانند.»

این گروه در ادامه گفت: «تو خودت را پادشاه مریخ معرفی کردی، مریخ جایی است که می‌خواهی مردم را بفرستی تا بمیرند. تو در حوزه فعالیتت (ماشین الکتریکی و فضانوردی) تنها نیستی و شرکت‌های زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند اما تو تنها کسی هستی که با پست‌های بی‌ارزش در فضای مجازی طرفدار پیدا کردی»

آنانیموس در رابطه با درآمد کمپانی تسلا گفت: «همه دارند متوجه می‌شوند که درآمد تسلا از فروش ماشین به دست نمی‌آید و کمک مالی دولت باعث شده تا تسلا پول داشته باشد. در چند ماه گذشته تسلا درآمد هنگفتی از خرید بیت‌کوین به دست آورده که به اندازه فروش چند سال ماشین تسلا است.»

این گروه در رابطه با حذف خرید و فروش ماشین‌های تسلا با بیت‌کوین گفت: «شما با یارانه دولت اقدام به خرید و فروش بیتکوین کردی و همین باعث شد تا مجبور شوی شرکت تسلا را از دخالت در بیت‌کوین کنار بکشی تا پولی که دولت به تسلا می‌دهد قطع نشود.»

انانیموس در رابطه با توئیت‌های ایلان ماسک که باعث نوسان بازار رمزارزها می‌شود گفت: «از کامنت‌های زیر پست توئیترت معلومه که با بازی کردن با بازار کریپتوکارنسی زندگی خیلی‌ها را نابود کردی. میلیون‌ها آدم عادی روی سود این بازار برای بهتر کردن زندگیشان حساب باز کرده بودند. این چیزی است که هیچ وقت متوجه نمی‌شی چون تو با ثروت دزدیده شده مردم آفریقای بزرگ شدی و هیچ‌وقت نمی‌توانی درک کنی زندگی برای افرادی که سخت کار می‌کنند چقدر سخت است. البته مردم قبل از سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو ریسک این بازار را پذیرفتند اما توئیت‌هایی تو نشان داد چقدر به یک فرد کارگر بی‌توجهی»

آنانیموس در پایان گفت: « شاید فکر کنی آدم باهوشی هستی اما حالا رقیبت رو پیدا کردی ما آنانیموس هستیم. منتظرمون باش»

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....