تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 11:46
کد خبر : 24098

رفع مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر ظرفیت های داخلی

رفع مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر ظرفیت های داخلی

رهگشای، کارشناس مسائل بین الملل گفت: آنچه مسلم است رفع مشکلات اقتصادی کشور باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی اتفاق بیفتد. «میرهادی رهگشای» افزود: اینکه در آمریکا چه کسی رئیس جمهور شود در مرتبه پائین تر از اهمیت قرار دارد در مقابل اینکه مسئولان چه رویکردی برای رفع مشکلات اقتصادی داخلی اتخاذ می کنند.

رهگشای، کارشناس مسائل بین الملل گفت: آنچه مسلم است رفع مشکلات اقتصادی کشور باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی اتفاق بیفتد.

«میرهادی رهگشای» افزود: اینکه در آمریکا چه کسی رئیس جمهور شود در مرتبه پائین تر از اهمیت قرار دارد در مقابل اینکه مسئولان چه رویکردی برای رفع مشکلات اقتصادی داخلی اتخاذ می کنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  رهگشای اظهارداشت: عمده مشکلات کشور با برنامه ریزی و تدبیر اقتصادی درست و تمرکز بر ظرفیت های داخلی قابل رفع است البته کسی نمی گوید انتخابات آمریکا هیچ تاثیری در دنیا ندارد.

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: جنبه روانی انتخابات آمریکا غیر قابل انکار است به یقین از نظر روانی در داخل کشور ایران هم اثر می گذارد.

وی افزود: شاید در کشور تصور برخی از افراد این باشد که اگر «جو بایدن» انتخاب شود راحت تر با ایران تعامل کند به خصوص کسانی که طرفدار برجام و مذاکره با آمریکا هستند چشم امیدی دارند که بخواهند همین راه را ادامه دهند.

رهگشای بیان داشت: اگر ترامپ انتخاب شود به یقین همان روند چهار سال قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است در نهایت رفع مشکلات اقتصادی کشور باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی اتفاق بیفتد اینکه در آمریکا چه کسی رئیس جمهور شود در مرتبه پائین تر از اهمیت قرار دارد.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....