تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 14:16
کد خبر : 22881

رفع ایرادات حقوقی صندوق بیمه روستاییان به تامین اجتماعی

رفع ایرادات حقوقی صندوق بیمه روستاییان به تامین اجتماعی

رفع ایرادات حقوقی در انتقال سابقه بیمه از صندوق بیمه روستاییان به تامین اجتماعی علی شیرکانی، رئیس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر :نقل و انتقال سابقه یک رابطه دوطرفه است و در حال حاضر در انتقال سابقه از صندوق بیمه روستاییان و عشایر به سازمان تامین اجتماعی دچار مشکل هستیم. به گزارش اقتصاددان به

رفع ایرادات حقوقی در انتقال سابقه بیمه از صندوق بیمه روستاییان به تامین اجتماعی

علی شیرکانی، رئیس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر :نقل و انتقال سابقه یک رابطه دوطرفه است و در حال حاضر در انتقال سابقه از صندوق بیمه روستاییان و عشایر به سازمان تامین اجتماعی دچار مشکل هستیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  در انتقال سابقه از سازمان تامین اجتماعی به صندوق بیمه روستاییان و عشایر مشکلی وجود ندارد.

با سازمان تامین اجتماعی به توافق رسیدیم و یک توافقنامه‌ای را طراحی کرده‌ایم و به شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی تحویل داده ایم.

اصلاحات حقوقی برای انتقال سابقه انجام شده است و این اصلاحات به صورتی است که در آینده در انتقال برعکس سابقه هم مشکلی به وجود نیاید.

اگر شورای عالی رفاه توافقنامه را تصویب کند مشکل انتقال سوابق بیمه شدگان از صندوق بیمه روستائیان و عشایر با سازمان تامین اجتماعی برطرف می‌شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....