تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 13:18
کد خبر : 34049

رضایت ۷۵ درصدی مدیران از دورکاری کارمندان

رضایت ۷۵ درصدی مدیران از دورکاری کارمندان

 ضرورت چابک‌سازی ۳۰ درصد از پست‌های سازمانی در دولت جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امشب ۱۵ بهمن ماه با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به بررسی عملکرد سازمان امور اداری و استخدامی از دولت الکترونیک تا سلامت نظام اداری پرداخت. جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با

 ضرورت چابک‌سازی ۳۰ درصد از پست‌های سازمانی در دولت

جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امشب ۱۵ بهمن ماه با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به بررسی عملکرد سازمان امور اداری و استخدامی از دولت الکترونیک تا سلامت نظام اداری پرداخت.

جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه در دوران کرونا برای سبک کردن حضور کارکنان و در راستای کاهش تردد دستور دورکاری را دنبال کردیم افزود: در دستگاه‌های ستادی بخش قابل توجهی از کار‌ها با تغییر مواجه شده است، دستگاه‌های اجرایی خدمات مستقیمی را به مردم ارائه می‌دهند.

او اظهار کرد: پژوهشی را از فروردین ماه تا آبان ماه در سازمان اداری استخدامی انجام دادیم لذا در این مدت در ۸۹ دستگاه اجرایی کشور وضعیت دورکاری کارکنان را مورد بررسی قرار دادیم که حدود یک میلیون و ۱۸۰ هزار کارمند دولت و مدیران ما در این پژوهش مورد نظر سنجی قرار گرفتند و ما نتایج جالبی را به دست آوردیم.

انصاری افزود: از منظر مدیران و از منظر کارکنانی که دور کاری انجام می‌دادند نتایج به دست آمده حاکی از آن است که تقریباً حدود ۷۵ درصد مدیران ما از نتیجه دور کاری کارکنان خود راضی بودند و به تعبیر آن‌ها دورکاری ۷۵ درصد موجب شده تا کار‌ها انجام شود و ۲۵درصد کار‌ها به سرعت انجام نشده است لذا این نسبت در بین کارکنان، رضایتمندی بیشتر بوده است و حدود ۷۹ درصد کارکنان دورکار از این موضوع ابراز رضایت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دور کاری افراد در شرایط کرونایی به این دلیل نیست که به این افراد در سازمان ها نیازی نیست بلکه شرایط کاری آنها امکان دورکاری را دارد.

انصاری تصریح کرد: ۱۲ تا ۱۵ درصد کارکنان در شرایط کرونایی دورکار شده اند.از ۸۹ دستگاه سازمانی که امکان دورکاری داشته اند ۹ دستگاه اصلا دورکاری نکرده‌اند.

او تاکید کرد: چارچوب دورکاری مختص دوران کرونا نیست و سازمان‌هایی که زیرساخت دورکاری داشته باشند بعد از شرایط کرونایی هم امکان دورکاری دارند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ۳۰ درصد پست های سازمانی در دولت باید چابک سازی شوند.

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....