تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 22:04
کد خبر : 107376

رشد قیمت در نیمی از پرتیراژهای ایران خودرو + جدول قیمت

رشد قیمت در نیمی از پرتیراژهای ایران خودرو + جدول قیمت

روند افزایش قیمت برخی از محصولات ایران خودرو امروز۲۳ آبان ۱۴۰۱ هم در بازار ادامه داشت و برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد یک تا سه میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند. اقتصاددان: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار امروز هم شاهد رشد قیمت خودرو

روند افزایش قیمت برخی از محصولات ایران خودرو امروز۲۳ آبان ۱۴۰۱ هم در بازار ادامه داشت و برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد یک تا سه میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

اقتصاددان: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار امروز هم شاهد رشد قیمت خودرو در بازار بوده ایم و برخی پرتیراژهای ایران خودرو امروز با افزایش قیمت راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S7 پلاس»، «تارا دنده ای» و «دنا معمولی» با رشد قیمت در بازار دست به دست شدند. رشد قیمت «هایما S7 پلاس» از هفته گذشته آغاز شد و با عبور از مرز یک میلیارد این رشد قیمت متوقف نشد و با این شرایط همچنان شاهد رشد قیمت این خودرو در بازار هستیم.

از سوی دیگر رشد قیمت خودرو در بازار در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار این روزها بازار خودرو در رکود کامل بسر می برد، معامله تنها در شرایط خاص صورت می گیرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» امروز بدون تغییر در بازار ۳۶۴ میلیون تومان قیمت خورد و «هایما S7» هم امروز رشدی ۳ میلیونی داشت و در بازار میلیارد و ۹۸ میلیون تومانی شد. اما در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» با افزایش یک میلیونی در بازار ۴۴۲ میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز شاهد افزایش ۲ میلیون تومانی «دنامعمولی» در بازار بودیم و این خودرو در بازار ۴۲۴ میلیون تومان قیمت خورد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۵۷۱ میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم بدون تغییر در بازار ۴۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 رشد قیمت در نیمی از پرتیراژهای ایران خودرو + جدول قیمت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....