تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 20:07
کد خبر : 8640

رشد تاریخی روزانه معاملات تالار شیشه‌ای ثبت شد

رشد تاریخی روزانه معاملات تالار شیشه‌ای ثبت شد

در معاملات امروز (دوشنبه اول مهرماه) شاخص بورس تهران عدد ۳۱۱ هزار و ۴۷۱ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۲۱۶۵ واحد افزایش به رقم ۹۰ هزار و ۱۸ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۲۶ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۳۲ هزار و ۳۳۵ واحد

در معاملات امروز (دوشنبه اول مهرماه) شاخص بورس تهران عدد ۳۱۱ هزار و ۴۷۱ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۲۱۶۵ واحد افزایش به رقم ۹۰ هزار و ۱۸ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۲۶ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۳۲ هزار و ۳۳۵ واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز با افزایش ۱۰۴ واحدی عدد ۴۱۲۱ را ثبت کرد.

امروز با دست به دست شدن ۵ میلیارد و ۳۵۳ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۸۰ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۳۶۸ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای «فارس»، «فولاد» و «فملی» به ترتیب با ۱۰۶۴، ۵۴۷ و ۵۳۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «شگل»، «کبافق» و «سپ» به ترتیب با ۱۹، ۱۲ و ۱۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «خساپا» و «وبصادر» پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، بورس تهران در اولین روز کاری پاییز به رشد تاریخی روزانه دست یافت و با پرش ۹۳۶۷ واحدی عدد ۳۱۱ هزار ۴۷۱ واحد را ثبت کرد. به گفته کارشناسان پیش بینی عملکرد مثبت شرکت ها در شهریور ماه مهمترین دلیل رشد روزهای اخیر شاخص است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....