تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 21:28
کد خبر : 31192

رشد۲۷درصدی واردات تلفن همراه

رشد۲۷درصدی واردات تلفن همراه

تلفن همراه دومین کالای وارداتی کشور سخنگوی گمرک: در ۹ماهه سال ۱۳۹۹بیش از هشت میلیون و ۶۱۷هزار تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰میلیون دلار از گمرک ترخیص شده است که از لحاظ ارزبری، دومین کالای وارداتی کشور محسوب می شود.  سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان

تلفن همراه دومین کالای وارداتی کشور

سخنگوی گمرک: در ۹ماهه سال ۱۳۹۹بیش از هشت میلیون و ۶۱۷هزار تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰میلیون دلار از گمرک ترخیص شده است که از لحاظ ارزبری، دومین کالای وارداتی کشور محسوب می شود.

 سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، هشت میلیون و ۶۱۷هزار و ۴۳۸دستگاه تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۷۱۸ دلار از گمرکات کشور به صورت تجاری ترخیص شده است.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس ؛  لطیفی افزود: این درحالی است که میزان ترخیص تلفن همراه  در مدت مشابه سال ۹۸، ۶ میلیون و ۷۷۹هزار و ۱۲ دستگاه به ارزش ۸۰۸ میلیون و ۲۶۲ هزار دلار بوده است.

لطیفی در باره میزان تغییرات واردات تلفن همراه گفت: آمار واردات و ترخیص قطعی تلفن همراه در ۹ ماهه امسال نشان می‌دهد, از لحاظ تعداد ۲۷ درصد و از لحاظ ارزش ۶۵ درصد، نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ افزایش واردات را شاهد بودیم.

سخنگوی گمرک تصریح کرد: تلفن همراه، پس از ذرت، دومین کالای ارزبر کشور در ۹ماهه امسال بوده است.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....