تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 12:50
کد خبر : 31885

رسیدگی به شلوغی کارگزاری های تامین اجتماعی

رسیدگی به شلوغی کارگزاری های تامین اجتماعی

مردم اصرار به دریافت خدمات حضوری دارند شریعتمداری از حل مشکلات کارگزاری‌های تامین اجتماعی در روزهای کرونایی، خبر داد. محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره شلوغی کارگزاری‌های تامین اجتماعی، اظهار کرد: به مدیر عامل تامین اجتماعی اعلام کردم که سریعا موضوع شلوغی کارگزاری‌های تامین اجتماعی در روز‌های کرونایی را رسیدگی کند. به گزارش اقتصاددان به

مردم اصرار به دریافت خدمات حضوری دارند

شریعتمداری از حل مشکلات کارگزاری‌های تامین اجتماعی در روزهای کرونایی، خبر داد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره شلوغی کارگزاری‌های تامین اجتماعی، اظهار کرد: به مدیر عامل تامین اجتماعی اعلام کردم که سریعا موضوع شلوغی کارگزاری‌های تامین اجتماعی در روز‌های کرونایی را رسیدگی کند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: علی‌رغم اطلاعیه‌های سازمان تامین اجتماعی و اعلام آمادگی شعب و کارگزاری‌های این سازمان مبنی بر ارائه خدمات غیر حضوری، باز هم مردم برای انجام کار‌های بیمه‌ای خود به صورت حضوری به شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از بیمه شدگان که برگه دفترچه بیمه‌شان تمام شده است، به کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند، افزود: با اجرای نسخه نویسی الکترونیک، این اطمینان وجود دارد که بیمه شدگان با مراجعه به مراکز درمانی بدون داشتن دفترچه بیمه کاغذی و تنها با کارت ملی می‌توانند خدمات درمانی را دریافت کنند.

شریعتمداری با بیان اینکه در تمام مراکز درمانی ملکی و طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی نسخه نویسی الکترونیک اجرا می‌شود، گفت: بیمه شدگان دیگر نیاز نیست با مراجعه به مراکز درمانی، دفترچه کاغذی را به همراه داشته باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: تنها دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند که هنوز آمادگی نسخه نویسی الکترونیک را ندارند که امیدواریم تا دهه فجر این شرایط فراهم شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....