تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 17:52
کد خبر : 19958

رزم حسینی: امضاهای طلایی را باید حذف کنیم

رزم حسینی: امضاهای طلایی را باید حذف کنیم

وزیر پیشنهادی وزارت صمت اظهار داشت:باید امضاهای طلایی را کم کنیم تا مشکلات مردم کمتر شود که این امر به وسیله مردم و مجلس محقق می‌شود، وزارت صمت بنگاه سیاسی و محفل جناح‌بازی نیست. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایلنا، علی‌رضا رزم حسینی، وزیر پیشنهادی وزارت صمت، در جلسه با فعالان اقتصادی در اتاق

وزیر پیشنهادی وزارت صمت اظهار داشت:باید امضاهای طلایی را کم کنیم تا مشکلات مردم کمتر شود که این امر به وسیله مردم و مجلس محقق می‌شود، وزارت صمت بنگاه سیاسی و محفل جناح‌بازی نیست.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایلنا، علی‌رضا رزم حسینی، وزیر پیشنهادی وزارت صمت، در جلسه با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی ایران گفت: شرایط امروز شرایط بسیاری دشواری است، زیرا هم با تحریم و هم بیماری کرونا روبرو هستیم بنابراین تمام مردم ایران، دستگاه‌های حکومتی و تشکل‌های بخش خصوصی باید در کنار یکدیگر باشند و مانند شرایط دفاع مقدس مسیر را هموار کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون خوشحالم که در خانه اقتصاد ایران هستم زیرا از جنس خود شما هستم. به مجلس دو برنامه ارائه شده است که مبتنی بر اسناد بالادستی و اسناد برنامه ششم اقتصاد مقاومتی است که این برنامه در شرایط فعلی امکان ‌پذیر نیست اما به این معنا نیست که نمی‌توان آن را انجام داد، بلکه باید در این مدت کوتاه ۱۱ ماه ابتدا اقداماتی را انجام دهیم تا راه را برای ما هموارتر کند. برنامه دیگری که وجود دارد مردمی بودن اقتصاد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است که نقش‌آفرینی خواهد کرد.

رزم حسینی یادآورشد: به دنبال مدیریت بازار هستیم نه مداخله در بازار، مدیریت بازار از طریق اصناف، تولید کنندگان و با هم اندیشی بین دولت و تشکل‌های بخش خصوصی باید انجام شود. همچنین از این طریق باید سفره مردم را ارزان کنیم. وزارت صمت مشکلات درون سازمانی دارد که اکنون عیان‌تر شده است.

وی ادامه داد: ما به دنبال کوچک‌سازی و چابک‌سازی هستیم، از همین روی دیوانسالاری را کوچک می‌کنیم تا مردمسالاری بزرگ شود. بروکراسی اداری را برداریم تا مردم بزرگتر و بزرگتر شود، باید امضاها را کم کنیم تا مشکلات مردم کمتر شود که این امر به وسیله مردم و مجلس محقق می‌شود. وزارت صمت بنگاه سیاسی نیست و محفل جناح‌بازی نیست.

وزیر پیشنهادی وزارت صما افزود: نباید فعالان با بخشنامه‌ای ورشکست شوند و یا محصولاتشان در گمرک نماند. ما امیدواریم که چنین مشکلاتی حل شود که امید می‌رود قدمی در این راستا به پشتوانه دولت و شما برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....