تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 12:03
کد خبر : 20254

ذخایر نفت کشورهای صنعتی در وضعیت قرمز

ذخایر نفت کشورهای صنعتی در وضعیت قرمز

دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت انتظار می‌رود ذخایر تجاری نفت در کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ کمی بیشتر از میانگین ۵ساله باشد و در ادامه سال آینده میلادی تا پایین‌تر از آن سطح کاهش یابد. به گزارش اقتصاددان به نقل از اسکناس ، «محمد بارکیندو» گفت:انتظار می‌رود

دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت انتظار می‌رود ذخایر تجاری نفت در کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ کمی بیشتر از میانگین ۵ساله باشد و در ادامه سال آینده میلادی تا پایین‌تر از آن سطح کاهش یابد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اسکناس ، «محمد بارکیندو» گفت:انتظار می‌رود ذخایر تجاری نفت در کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ کمی بیشتر از میانگین ۵ساله باشد و در ادامه سال آینده میلادی تا پایین‌تر از آن سطح کاهش یابد. سطح ذخایر نفتی در کشورهای پیشرفته عضو این سازمان یک شاخص کلیدی برای تعیین سیاست اوپک و متحدانش است.

بارکیندو طی اظهاراتش در جلسه مجازی وزرای انرژی گروه ۲۰ گفت: «تعادل عرضه و تقاضا باعث می‌شود ذخایر تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ بالاتر از میانگین ۵ساله باشد».وی ادامه داد: «این ذخایر نفتی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ کاهش می‌یابد و تنها ۱۲۳ میلیون بشکه بالاتر از میانگین ۵ساله خواهد بود.»

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....