تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 1:16
کد خبر : 45909

دیدار سردار رستم قاسمی با جمعی از فرهنگیان

دیدار سردار رستم قاسمی با جمعی از فرهنگیان

سردار رستم قاسمی (زاده ۱۳۴۳ سرگاه) نظامی و سیاست‌مدار اصولگرای ایرانی است که در دولت دهم از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ به‌عنوان وزیر نفت فعالیت می‌کرد. وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در سپاه پاسداران آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق

سردار رستم قاسمی (زاده ۱۳۴۳ سرگاه) نظامی و سیاست‌مدار اصولگرای ایرانی است که در دولت دهم از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ به‌عنوان وزیر نفت فعالیت می‌کرد. وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در سپاه پاسداران آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود. او در فاصله سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود.

سردار در جلسه ای که با حضور تعدادی از فرهنگیان داشتند .

IMG 20210504 WA0103 اقتصاددان نوشته

هنانیان _ سردار قاسمی

ابوالفضل هنانیان بازنشسته آموزش وپروش نظر ایشان را در مورد دغدغه های فرهنگیان جویا شدند و ایشان به نقش و جایگاه والای معلمین ونقش بسزای فرهنگیان در ساخت فرهنگ و آموزش آینده سازان مملکت اسلامی ونقش فرهنگیان در فعالیت های اجتماعی اشاره نمودند وحضور این قشر محترم وفعال را درانتخاباتها و در شوراها و دوره های مختلف مجلس پر رنگ توصیف نمودند و این حضور را نشان از اعتبار وامانتداری فرهنگیان محترم دانستند .

هنانیان _ سردار قاسمی ۴

هنانیان _ سردار قاسمی ۵

ودرادامه فرمودند فرهنگیان با توجه به نفرات بالای حضور کادراجرای کارکنان دولت و با توجه به حساسیت وجایگاه بالای که در جامعه دارند دیگر نباید دغدغه معشیت ومسکن وهزینه های پزشکی ودیگر مسائل مخل در امور زندگی را داشته باشند تا بتوانند به بهترین حالت ممکن به وظیفه مهم خود عمل نمایند و اعلام نمودند تلاش خود را در تحقق اهداف مورد نظر بنمایند.
هنانیان _ سردار قاسمی ۳
گزارش : دکترابوالفضل هنانیان بازنشسته اموزش وپرورش ،فعال اجتماعی وخبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....