تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 21:21
کد خبر : 26767

دیجی‌کالا باعث گرانی شده است؟

دیجی‌کالا باعث گرانی شده است؟

دیجی‌کالا این روزها طرفداران و منتقدان سرسختی دارد؛ گروهی عملکرد آن را باعث شفافیت قیمت‌ها می‌دانند و بعضی این فروشگاه را عامل گرانی قلمداد می‌کنند. در مورد کیفیت اجناس ارسالی نیز نظرها متفاوت است. چندی پیش گزارشی را با موضوع عمل کرد دی جی کالا منتشر کرد. نظرهای مخاطبان را در مورد این مطلب در ادامه می‌خوانید.

دیجی‌کالا این روزها طرفداران و منتقدان سرسختی دارد؛ گروهی عملکرد آن را باعث شفافیت قیمت‌ها می‌دانند و بعضی این فروشگاه را عامل گرانی قلمداد می‌کنند. در مورد کیفیت اجناس ارسالی نیز نظرها متفاوت است.

چندی پیش گزارشی را با موضوع عمل کرد دی جی کالا منتشر کرد. نظرهای مخاطبان را در مورد این مطلب در ادامه می‌خوانید.

فروشگاه خوبی است

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،   برخی از مخاطبان از عملکرد دیجی‌کالا راضی هستند و تا به حال مشکلی در خریدهای خود نداشتند.

– «به عنوان یک اپلیکیشن ایرانی خیلی خوب عمل کرده کسی که کمی تو این مملکت کار آزاد کرده می دونه اگر به جایی وصل نباشی کار کردن تو این مملکت تو این سطح غیر ممکنه ولی باعث شفافیت قیمت ها شده واین یک کار ارزشمند است و اگر نظارت و مدیریت سالم بر این کسب وکارها اعمال بشه و نه نظارتی که خواهان سهم خواهی و رانت باشه می تونه جای آمازون و… رو بگیره.»

– «چرا همه بدی دیجی کالا رو می گید؟ اتفاقا خیلی فروشگاه بزرگ و عالی ای هست. من چندین و چند بار خرید کردم. اجناس با کیفیت بالا هستن همگی. مرجوعی هم داشتم و بعد سه روز پولم رو پس دادن.»

– «منم خرید کردم خیلی عالی بوده. مرجوع هم یکبار کردم سه روزه بدون تماس با پشتیبانی مبلغ به حسابم واریز شد.»

– «من به شخصه هر خریدی که از دیجی کالا داشتم راضی بودم وهنوز خرید می کنم. واقعا نه استهلاک دارم، نه زمان از دست می دم وهر کالایی که مرجوع می کنم بی توجهی من به مشخصات فنی کالا بوده.»

کمی افت کرده است

گروهی از مخاطبان با اینکه از مشتریان دیجی‌کالا هستند، انتقاداتی هم به آن دارند و معتقدند در مدت اخیر عملکرد این فروشگاه اینترنتی افت کرده است.

– «مهمترین اثر مثبت دیجی کالا، شفافیت در قیمت ها است ولی بزرگترین اشکال آن به ویژه در چند وقت اخیر، در برخی موارد، عدم تطابق مشخصات کالا با موارد اعلامی در سایت است. البته انشاالله یک رقیب پیدا بشه.»

– «دیجی کالا از وقتی خودش فروشنده نیست و رویکردش به عنوان فروشنده به فروشگاه تغییر کرد یه مقدار شاهد افت عملکرد هستیم.»

– «من سه سالی هست که از دیجی خرید می کنم در کل راضیم. ضعفش تو سایزها یا رنگهای متنوع است که درست ارسال نمی شه یه ضعف خیلی بزرگ ازنظر ما شهرستانی ها کالاهای سوپرمارکتی هست که اغب کالاهایی را انتخاب می کنیم که فاسد شدنی باشند رو نداریم در حالی که این کالاها در سوپرمارکت های شهرمون موجوده ولی برای ما ارسال نمی شه نمیدونم چرا؟یه فروشگاه اینترنی موقعی تاپ خواهد بود که چنین روزهایی به دردمون بخوره وگرنه بقیه چیزهارو جاهای دیگه هم داره.»

– «من از مشتری های دیجی کالا هستم و واقعا راضیم ولی جدیدا دیگه ورژن جدیدش گوشیم ساپورت نمی کنه واین خیلی برام ناراحت کنندس.»

منتقدان دیجی‌کالا

گروهی اما منتقد دیجی‌کالا هستند و از عملکرد این فروشگاه اینترنتی رضایت ندارند.

– «من فروشنده توی دیجی کالا هستم. سیستمش انحصاری شده. الانم تو کرونا داره می تازونه. فقط هزینه اضافی و خسارت وارد می‌کنه. انشاا… یه رقیب که کمی خوب هم باشه وارد بشه.»

– «دیجی عزیز روی فروشندگانش نظارت کافی ندارد، اکثراوقات کالا مغایر سفارش است.»

– «یکی از دلایل گرونی جنس ها توی بازار همین دیجی کالاست اگه یه جنسی را بخواهی بخری و به فروشنده بگی واقعا گرونه می گه برو دیجی کالا قیمت کن ببین چند زده بعد حرف بزن.»

– «این بی وجدانیه که قیمت های بازار با دیجی کالا مقایسه می شن. چون فروشنده دیجی کالا داستانش فرق داره و بابت فروش هر محصول باید درصد بالایی کمیسیون، مالیات، هزینه ارسال، بسته بندی ، لیبل …پرداخت کنه ، اگر به قیمت بیرون بفروشه دیگه چی برای خود فروشنده بیچاره می مونه ؟»

– «قیمتا رو وحشتناک بالا بردن الان رفتم یه کفش بگیرم آشغال ترینش ۵٠٠ تومان یدونه انتخاب کردم ٣٢٠٠ با تخفیف زده ٢۴٠٠ حالا همینو بیرون قیمت کرده بودم ١١٠٠»

– «جنس های خراب را با قیمت های گران می فروشند و وقتی تماس می گیریم که مرجوع کنیم با یه بهونه ای شونه خالی می کنن.»

– «یکی از مشکلات دیجی کالا که جدید پیش اومده کالا و اجناس تقلبی و فیک می فروشه قبلا یه رسیدگی روی کالا بود اما الان خود فروشنده می فرسته و دیجی کالا دیگه نظارتی رو کالا نداره و این باعث شده که دیگه اعتماد به اجناس ندارم.»

– «من از مشتری های قدیمی دیجی کالاهستم وخریدهای زیادی داشتم. ۶ماهی است دیگه چیزی نخریدم چون ازاجناسی که می فرستند بهیچ وجه راضی نبوده ونیستم به نظر می رسد مدیریتی برنظارت کالاهای ارسالی نیست اگه دیجی کالا صداقت وتعهد ومسئولیت نسبت به مشتری( مردم) راسرلوحه کارش قراردهد حتما درآینده موفق خواهد.»

– «من ازمشتری های قدیمی دیجی کالا هستم متاسفانه دوسال می شه دیگه نمی شه به قیمت های دیجی کالا اعتماد کرد که حتما قیمت واقعی اجناس هستن حتی بیشتر مواقع خیلی گرون تر از بیرون هستن و از بابت کیفیت هم افت زیادی داشته. تخفیف های شگفت انگیز هم بیشترش دروغ هست مثلا یه جنس میزنه ۳۰درصد کاهش قیمت ولی بازم ازبیرون گرون تره.»

– «فقط آوردن کالا درب منزل مهم نیست، طریقه حابجایی هم مهم است. چندین دفعه من تماس گرفتم و تذکر دادم که بسته های خوراکی مثل نان و کلا هر مواد غذایی را در کیسه های زباله نیاورید. کیسه های زباله اسمش باهاشه برای زباله هست و مناسب مواد غذایی نیست و باید از کیسه های سفید دسته دار استفاده کنند.»

– «دیجی کالا اوایل خوب بود. الان هم از ارائه هر کالای تقلبی عبایی ندارد و ارائه خدماتش هم بسیار ضعیف شده و حالا حالاها پاسخگو نیست. باید یک ماه بابت خرابی یا عودت مبلغ و ….دنبالشون بدویی تا بعد چه شود. من دیگر خرید از دیجی کالا انجام نمی دم و ترجیح می دهم حضوری خرید کنم. در ضمن قیمت هاش هم نسبت به جاهای دیگر همیشه گرانتر است.»

– «من خودم مشتری دیجی کالا هستم کالاهای ارسالی به شدت بی کیفیت شده و وقتی یک کالا را دو بار سفارش می دهید احتمال اینکه کالا با همان کیفیت ارسال شود خیلی شانسی هست.»

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....