تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 23:51
کد خبر : 23600

دکتر مینو محرز: راه حل آسان مقابله با کرونا

دکتر مینو محرز: راه حل آسان مقابله با کرونا

خیلی راحت و بی هزینه سطح ایمنی و مصونیت بدن خود را بالا ببرید   آب داغی که می نوشید برای گلو مفید است. اما این ویروس کرونا تا ۳ تا ۴ روز در پشت سینوس پارانازال بینی شما پنهان است. آب داغی که می نوشیم به آنجا نمی رسد. بعد از ۴ تا ۵

خیلی راحت و بی هزینه سطح ایمنی و مصونیت بدن خود را بالا ببرید

 

آب داغی که می نوشید برای گلو مفید است. اما این ویروس کرونا تا ۳ تا ۴ روز در پشت سینوس پارانازال بینی شما پنهان است. آب داغی که می نوشیم به آنجا نمی رسد. بعد از ۴ تا ۵ روز این ویروس که در پشت سینوس پارانازال پنهان شده بود به ریه های شما می رسد. سپس در تنفس مشکل دارید.
به همین دلیل مصرف بخار ، که به پشت سینوس پارانازال شما می رسد ، بسیار مهم است. شما باید این ویروس را در بینی با بخار از بین ببرید.
در دمای ۵۰ درجه سانتیگراد ، این ویروس از کار می افتد یعنی فلج می شود. در دمای ۶۰ درجه سانتیگراد این ویروس چنان ضعیف می شود که هر سیستم ایمنی انسانی می تواند علیه آن مبارزه کند. در دمای ۷۰ درجه سانتیگراد این ویروس کاملاً از بین می رود.
این کاری است که بخار انجام می دهد. کل اداره بهداشت عمومی این را می داند. اما همه می خواهند از این همه گیری سو استفاده کنند. بنابراین آنها این اطلاعات را علناً به اشتراک نمی گذارند.
ان دسته افرادی که در خانه می میمانند باید روزی یک بار از بخار استفاده کنند . اگر برای خرید سبزیجات به بازار می روید ، آن را دو بار در روز مصرف کنید. هرکسی که با افراد ملاقات میکند یا به هر اداره ای میرود باید ۳ بار در روز از بخار استفاده کند.

این را به همه عزیزان خود منتقل کنید.

 هفته بخار

به گفته پزشکان ، Covid -19 می تواند با استنشاق بخار از بینی و دهان ، از بین بردن ویروس کرونا از بین برود. اگر همه مردم به مدت یک هفته کار خود را با دستگاه بخار آغاز کنند ، همه گیری به زودی پایان می یابد. بنابراین در اینجا یک پیشنهاد وجود دارد:
* برای استنشاق بخار ، فرآیند را به مدت یک هفته ، صبح و عصر شروع کنید ، هر بار فقط ۵ دقیقه. اگر همه افراد این روش را برای یک هفته اتخاذ کنند ، کشنده Covid-19 پاک می شود.
این عمل هیچ عارضه جانبی نیز ندارد.
بنابراین لطفاً این پیام را به همه نزدیکان ، دوستان و همسایگان خود بفرستید تا همه ما بتوانیم با هم این ویروس کرونا را از بین ببریم و در این دنیای زیبا زندگی و زندگی کنیم.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کاربر شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

این خبر در رسانه و سازمان های خارجی و حتی سازمان بهداشت جهانی تکذیب شده به علاوه عوارضی هم به همراه داره.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....