تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 15:24
کد خبر : 50357

دو علامت برای معامله گران بازار سکه

دو علامت برای معامله گران بازار سکه

در صورتی که امروز قیمت دلار به زیر محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی برود، ممکن است سکه نیز کف ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومانی را از دست بدهد. اقتصاددان: سقف قیمت سکه در روزهای اخیر پایین آمده است. فلز گران بهای داخلی که دو هفته پیش برای شکست مرز ۱۱ میلیونی تلاش می کرد

در صورتی که امروز قیمت دلار به زیر محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی برود، ممکن است سکه نیز کف ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومانی را از دست بدهد.

اقتصاددان: سقف قیمت سکه در روزهای اخیر پایین آمده است. فلز گران بهای داخلی که دو هفته پیش برای شکست مرز ۱۱ میلیونی تلاش می کرد و سقف ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را مد نظر داشت، در روزهای اخیر توان صعود به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از خود نشان نداده است. این فلز گران بها بعضا پس از صعود به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نیز با افزایش فروش ها مواجه شده است. کوتاه شدن سقف قیمت سکه علامتی از کاهش تقاضا در بازار و پایین آمدن انتظارات افزایشی است.

با توجه به این نشانه می توان گفت، احتمال رشد معنادار در روز چهارشنبه نیز برای سکه وجود ندارد. این احتمال در صورتی از میان خواهد رفت که فلز گران بهای داخلی به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی نفوذ کند.

دو علامت برای معامله گران بازار سکه

نشانه دومی که این روزها در بازار سکه برجسته بوده است، عدم تمایل به نزول زیر محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی است. به گفته تحلیل گران این مساله نشان می دهد که فلز گران بهای داخلی تمایل زیادی به نزول معنادار قیمت نیز ندارد. سکه دیشب در معاملات پشت خطی عموما با افزایش فروش مواجه بود و حتی به زیر محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی رفت. با این حال،‌ سکه بازان باور دارند تا زمانی که محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی حفظ شده است،‌ کاهش قابل توجهی در سمت فروشندگان ایجاد نخواهد شد.به گفته فعالان، در صورتی که امروز قیمت دلار به زیر محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی برود، ممکن است سکه نیز کف ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومانی را از دست بدهد.

دو علامت برای معامله گران بازار سکه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....