تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 13:14
کد خبر : 61238

دولت گذشته در زمینه واردات واکسن کم همتی کرد

دولت گذشته در زمینه واردات واکسن کم همتی کرد

دکتر لطف الله فروزنده بیان کرد: در دولت گذشته در زمینه واردات واکسن کم همتی وجود داشته و شما دیدید که با روی کار آمدن دولت جدید در این زمینه شرایط تغییر کرد. دکتر لطف الله فروزنده، قائم مقام اسبق مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ادعاهای مطرح شده در زمینه تاثیر FATF بر واردات واکسن

دکتر لطف الله فروزنده بیان کرد: در دولت گذشته در زمینه واردات واکسن کم همتی وجود داشته و شما دیدید که با روی کار آمدن دولت جدید در این زمینه شرایط تغییر کرد.

دکتر لطف الله فروزنده، قائم مقام اسبق مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ادعاهای مطرح شده در زمینه تاثیر FATF بر واردات واکسن اظهار کرد: مشخص است که در دولت گذشته در زمینه واردات واکسن کم همتی وجود داشته و شما دیدید که با روی کار آمدن دولت جدید در این زمینه شرایط تغییر کرد. بنابراین نیاز به بررسی دقیق در این زمینه است تا به قصورات رسیدگی شود.

وی افزود: دولتمردان گذشته نه تنها در زمینه FATF بلکه در زمینه مذاکرات و برجام هم واقعیت را به مردم نگفتند و این اولین خلافه گویی آن‌ها نبود. عملکرد یک ماهه دولت آقای رئیسی نشان می‌دهد که با همت و وقت گذاشتن رئیس جمهور، معاونین و وزرا می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد و چشم به بیگانه هم نداشت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....