تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 13:27
کد خبر : 95634

دولت به شرکت‌های بورسی اجازه استقلال در عملکرد را بدهد

دولت به شرکت‌های بورسی اجازه استقلال در عملکرد را بدهد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دولت به شرکت‌های بورسی اجازه دهد تا به صورت مستقل عمل کنند. اقتصاددان: جواد نصراصفهانی در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین؛ با اشاره به اینکه طی ۱۰ سال گذشته شاهد تغییرات گسترده‌ای در بازار سرمایه بوده‌ایم، گفت: دولت به شرکت‌های بورسی اجازه دهد تا به صورت

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دولت به شرکت‌های بورسی اجازه دهد تا به صورت مستقل عمل کنند.

اقتصاددان: جواد نصراصفهانی در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین؛ با اشاره به اینکه طی ۱۰ سال گذشته شاهد تغییرات گسترده‌ای در بازار سرمایه بوده‌ایم، گفت: دولت به شرکت‌های بورسی اجازه دهد تا به صورت مستقل عمل کنند.

وی افزود:در بورسی که منافع بخش خصوصی را تأمین کرده و سهامداران آن عمدتاً سهامداران خرد هستند، شاهد آن هستیم که کاملاً دولتی اداره می‌شود، درصورتی‌که این انتظار می‌رفت آرام‌آرام سیاست گذاری بورس به بخش خصوصی واگذار شود.

نصراصفهانی تصریح‌کرد:هر دولت یا هر مسئولی نباید هر نظری را مطرح و این حجم از تحلیل‌ناپذیری و غیرقابل پیش‌بینی بودن را در اقتصاد و بازار سرمایه به وجود بیاورد؛ این بزرگ‌ترین سم برای بازار سرمایه به حساب می‌آید.

این کارشناس بازار سرمایه تاکیدکرد: رشد ۴۰ درصدی سهام در بازار سرمایه طی چند ماه گذشته موجب خروج نقدینگی از این بازار شده است که این اقدام بیشتر از سوی سهامداران حقیقی رخ داده است.

نصراصفهانی گفت: تا پایان اوایل ماه شهریور بازار سرمایه رشد قابل توجه‌ای را تجربه نخواهد کرد اما، پس از آن شاهد صعود تدریجی شاخص بورس خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....