تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1399 - 9:22
کد خبر : 19191

دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ را تدوین کند

دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ را تدوین کند

کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مسئولین باید در مقابل این هجم از تحریم و فشار حداکثری دشمن، شرایط را ساماندهی کرده و از رهاشدگی بازار جلوگیری کنند. جبار کوچکی‌نژاد ، در ارزیابی خود از نقش مسئولین در رفع موانع تحریمی از فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی غیر نفتی تا

کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مسئولین باید در مقابل این هجم از تحریم و فشار حداکثری دشمن، شرایط را ساماندهی کرده و از رهاشدگی بازار جلوگیری کنند.

جبار کوچکی‌نژاد ، در ارزیابی خود از نقش مسئولین در رفع موانع تحریمی از فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی غیر نفتی تا کنترل بازار گفت: تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران آثار مخربی داشته، به ویژه که این تحریم‌ها هم اکنون حوزه اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار : کوچکی‌نژاد با بیان اینکه باید در مقابله با تحریم‌ها برنامه واحدی داشت، تاکید کرد: دولت باید برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ها را تدوین و طراحی کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کشور در بسیاری از امور در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان مقاومت کرده است، بیان داشت: با این حال در برخی موارد هم تحریم‌ها آنهم در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی اثر گذار بوده است. البته در این بین سو مدیریت هم نقش به سزایی داشته و مزید بر علت شده است.

کوچکی‌نژاد اظهارداشت: مسئولین براساس این شرایط باید در مقابل این هجم از تحریم و فشار حداکثری دشمن، شرایط را ساماندهی کرده و از رهاشدگی بازار جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: بنده معتقدم بسیاری از اموری که در آن مشکل داریم با مقداری تدبیر و مدیریت قابل حل است که باید در این مسیر گام برداشت.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....