تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 22:31
کد خبر : 68198

دوصد گفته چون نیم کردار نیست!

دوصد گفته چون نیم کردار نیست!

اقتصاددان: در مراسم دهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسن طهرانی مقدم و یادواره ۲۸۶ شهید هوافضای سپاه که در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی عنوان کردند: ” در عرصه اقتصاد تا زمانی که ربا را جنگ با خدا ندانیم، معلوم است که این جنگ

اقتصاددان: در مراسم دهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسن طهرانی مقدم و یادواره ۲۸۶ شهید هوافضای سپاه که در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی عنوان کردند:

” در عرصه اقتصاد تا زمانی که ربا را جنگ با خدا ندانیم، معلوم است که این جنگ با خدا منجر به شکست میشود”

به نظر میرسد تا به امروز هیچ مسول ارشد نظام با این شهامت و جسارت به سه معضل و آفت عمیق اقتصادی کشور اعتراف ننموده باشد:

اول- تاخت و تاز و میدان داری عملیات ربوی در اقتصاد کشور.

دوم- عملیات ربوی یقینا جنگ با خدا و رسول خداست که متاسفانه در ام القرای مسلمین نهادینه شده است.

سوم- در این جنگ خود خواسته، چیزی جز شکست و هلاکت را نباید انتظار داشت که بلاگیر جامعه ما شده است. در همین راستا شش نکته مهم و اساسی را برای استحضار عزیزان در اطاق فکر سران قوای کشور برای به صدا درآوردن شیپور آماده باش معروض میدارم :

اول – انصافا این نوید و این هشدار و فرمان تسلیم در برابر خدای متعال هر چند با تاخیر چند دهه، ابراز شده است اما ماموریتی با سه فوریت خطیر و گرانسنگ اول برای مجلس شورای اسلامی و دوم بیدارباش برای دولتمردان و بویژه فرماندهان و سرلشگران اقتصادی بیدارباش برای دولتمردان و بویژه فرماندهان و سرلشگران اقتصادی دولت سیزدهم و سوم برای دستگاه قضایی دارد که مبنا و منشای بسیاری از انحرافات اقتصادی اجتماعی و حتی سیاسی از تبعات این جنگ خانمان سوز الهی را دریافت و کمربند همت برای اصلاح و ریشه کنی این غده بردارند.

دوم- از اینکه بالاخره فریادهای دلسوزانه برخی مراجع بزرگوار تقلید و فقها و اندیشمندان مجاهد، بعد از چندین سال به گوش کارگزاران نظام مقدس ج.ا.ا رسیده ، فرصت مغتنمی را برای ساماندهی پول و بانک کشور فراهم نموده است و از باب این بیداری همگانی نیز خدای متعال را شاکریم اما آیا به صرف اعتراف به جنگ با خدا موضوع تمام میشود؟ بدیهی است همانگونه که استراتژی تهاجم متفاوت و سبک و سیاق و دوات و ادبیات خاص خود را دارد، تسلیم در برابر خدای متعال نیز به صرف زبانی نیست.

نخست بایستی کارخانه رباسازی که عموما عملیات بانکی است را سامان داد و سپس تدریجا تاکتیکهای تسلیم و نقشه بازگشت به مرزهای صراط مستقیم را در جبهه جنگ با خدا تنظیم و پیاده نمود. شایان ذکر است حقیر در پنجم تیر ماه سالجاری مقاله ای تحت عنوان :

” اولین اقدام دولت آقای دکتر رئیسی تسلیم جنگ با خدا و رسول خداست”

در خبرگزاری اقتصاددان تقدیم علاقمندان نمودم.

اولین اقدام؛ تسلیم جنگ با خدا و رسول خدا

سوم – همانگونه که کرارا رهبر معظم انقلاب فرمودند، کلید حل مشکلات کشور در داخل است و حتی می تواند تا حدودی تحریمها را هم خنثی نماید. لذا امروز شاکلید حل معضلات اقتصادی کشور ساماندهی سیستم پول لذا امروز شاکلید حل معضلات اقتصادی کشور ساماندهی سیستم پول و بانک و بانکداری است. بدون حل این مساله بقیه مجهولات اقتصادی هم به هیچوجه حل نخواهند شد.

……

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید : دوصد گفته چون نیم کردار نیست!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی چهارشنبه , ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۹

تا نظام بانکداری و مالیاتی اصلاح واقعی نشود ایران روز به روز در فلاکت فرو خواهد رفت تا جایی که از بین برود.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....