تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 16:38
کد خبر : 13966

دورکاری کارمندان تهرانی تمدید می‌شود

دورکاری کارمندان تهرانی تمدید می‌شود

اقتصاددان: انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم‌های جدید ستاد ملی کرونا برای این استان اظهار کرد: طی هفته جاری طرح ترافیک در پایتخت به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست. وی ادامه داد: حضور و تجمع مردم در اماکن مختلف به ویژه

اقتصاددان: انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم‌های جدید ستاد ملی کرونا برای این استان اظهار کرد: طی هفته جاری طرح ترافیک در پایتخت به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست.

وی ادامه داد: حضور و تجمع مردم در اماکن مختلف به ویژه سیستم حمل‌ونقل عمومی به شیوع گسترده‌تر این ویروس در تهران منجر شد و امید است تعلیق طرح ترافیک نقش مهمی در مدیریت این جریان داشته باشد.

استاندار تهران تأکید کرد: دورکاری و کاهش یک سومی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران این هفته نیز تمدید شد.

محسنی‌ بندپی گفت: ساکنان و شهروندان استان تهران از حضور در اماکن شلوغ و پرجمعیت خودداری کرده و در صورت حضور تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را رعایت کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک به ویژه در اماکنی همچون پاساژها و مراکز شلوغ تشدید می‌شود و از شهوندان و اصناف مختلف درخواست می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند./پ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....