تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 19:43
کد خبر : 98703

دوره آموزشی حکمرانی روستایی و مبانی تسهیلگری

دوره آموزشی حکمرانی روستایی و مبانی تسهیلگری

در نخستین دوره آموزش حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل گری در قم اقتصاددان: معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از برگزاری نخستین دوره آموزش حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل گری ویژه فرمانداران، مدیران کل امور روستایی استانداری‌ها، بخشداران و روحانیون در مرکز یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران قم خبرداد. معاون آموزش مرکز

در نخستین دوره آموزش حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل گری در قم

اقتصاددان: معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از برگزاری نخستین دوره آموزش حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل گری ویژه فرمانداران، مدیران کل امور روستایی استانداری‌ها، بخشداران و روحانیون در مرکز یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران قم خبرداد.
معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از ارائه آموزش‌های دینی و اعتقادی به یکهزار و ۵۰۰ نفر از فرمانداران و مدیران کل مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: این آموزش‌ها مبتنی بر قوانین و مقررات و همچنین ارزش‌های اسلامی می‌باشد.

صفی‌الله راد درویش روز ۸شنبه آیین افتتاحیه نخستین دوره آموزشی حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل‌گری در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) قم

افزود: این آموزش‌ها مبتنی بر قوانین و مقررات است، ارزش‌های اسلامی نیز خیلی مهم است دراین راستا یک دوره بصیرت افزایی را طراحی کردیم که از مدیریت حوزه‌های حوزه علمیه درخواست کمک داریم.

وی گفت: برنامه ما برای آموزش‌های حکمرانی روستایی این است که مربیان در تهران آموزش ببینند، بعد در استان‌ها آموزش بدهند.

وی مشارکت مردم را در انجام امور مختلف مهم ارزیابی کرد و گفت: هر قدر هم که به بخشداری‌ها و دهیاری بودجه بدهند، بدون حضور مردم نمی‌توانند در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود موفق باشند.

معاون مرکز مطالعات وزارت کشور با بیان اینکه بر اساس نظام مسائلی که این وزارتخانه دارد، تحقیق‌های کوتاه مدتی را انجام دادیم گفت: برای این تحقیق‌ها باید اتاق فکر تشکیل شود، که راهبردهای مطلوب به عمل برسد.

وی گفت: ما اتاق فکر و همچنین سه کمیته علمی، اجرایی و پشتیبانی را تشکیل و از توان همه مجموعه‌ها نیز استفاده کردیم.

راد درویش در ادامه تاکید کرد: وظیفه ما در مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور، آموزش مربیان در تهران و راهبری آموزش در شهرستان‌هاست.

وی همچنین با اشاره به دوره آموزشی حکمرانی روستایی گفت: برای این دوره از ۱۰۰ روحانی، ۳۴ فرماندار، ۳۱ مدیرکل روستایی و ۵۷ بخشدار دعوت شده‌است.

نخستین دوره آموزش حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل گری ویژه فرمانداران، مدیران کل امور روستایی استانداری‌ها، بخشداران و روحانیان سراسر کشور تا اول شهریورماه ادامه پیدا خواهد کرد.

این دوره آموزشی به همت مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، قرارگاه جهادی پیشرفت همه جانبه روستا و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه ترتیب یافته است
خانم دکتر مظاهری مدرس اموزشی در اولین روز این دوره اموزشی در باره مطالعات و پژوهش های انجام شده و راهکار های حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل گری در این زمیته مطالب مبسوطی بیان کرد که مورد توجه سرکت کنکدگان قرار گرفت
دراین‌دوره اموزشی که تا روز سه شنبه اول شهریور ادامه دارد درباره اخرین روش ها ی اموزشی و پژ وهشی مطالبی ارایه خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....