تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 11:43
کد خبر : 12207

دهمین عرضه‌ اولیه در راه است/ زر به سبد سهام ایرانی‌ها می‌آید

دهمین عرضه‌ اولیه در راه است/ زر به سبد سهام ایرانی‌ها می‌آید

تعداد ۱۹۲ میلیون سهم شرکت صنعتی زر ماکارون چهار‌شنبه این هفته (۲۵ تیرماه) با نماد معاملاتی “زر” در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه می‌شود. به گزارش اقتصاددان: تعداد ۱۹۲ میلیون سهم شرکت زر ماکارون معادل ۱۲ درصد سهام این شرکت، چهار‌شنبه این هفته (۲۵ تیرماه) به‌عنوان دهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی

تعداد ۱۹۲ میلیون سهم شرکت صنعتی زر ماکارون چهار‌شنبه این هفته (۲۵ تیرماه) با نماد معاملاتی “زر” در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش اقتصاددان: تعداد ۱۹۲ میلیون سهم شرکت زر ماکارون معادل ۱۲ درصد سهام این شرکت، چهار‌شنبه این هفته (۲۵ تیرماه) به‌عنوان دهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی “زر” در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۳۷۷۵ تا ۳۹۷۵ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۵۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد و متعهدین خرید نیز شرکت‌ تامین سرمایه تمدن به میزان ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

علاوه بر این، از ۱۹۲ میلیون سهم قابل تخصیص برای این عرضه اولیه، تعداد ۳۲میلیون سهم شرکت زر ماکارون نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

گفتنی است بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

زرماکارون بزرگترین مجتمع تولید ماکارونی و پاستا در خاورمیانه است.ع/ اقتصاد آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....