تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 21:22
کد خبر : 94273

دلار سلیمانیه بالاتر از تهران

دلار سلیمانیه بالاتر از تهران

در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ قیمت دلار در تهران مثل روز های گذشته رنج بود . بازار سکه هم امروز شاهد الاکلنگ قیمتی بین دو کانال ۱۴ میلیون و ۱۵ میلیون تومان بود. اقتصاددان: در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه قیمت دلار در تهران مثل روز های گذشته رنج بود و

در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ قیمت دلار در تهران مثل روز های گذشته رنج بود . بازار سکه هم امروز شاهد الاکلنگ قیمتی بین دو کانال ۱۴ میلیون و ۱۵ میلیون تومان بود.

اقتصاددان: در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه قیمت دلار در تهران مثل روز های گذشته رنج بود و در سلیمانیه ۱ هزار تومان بالاتر از تهران قیمت خورد. نرخ برابری درهم به دلار هم یک کانال بالا از تهران قرار گرفت.

قیمت دلار در صرافی ملی و بازار متشکل

در صرافی ملی هم قیمت دلار از صبح تا ظهر با قیمت ۲۷ هزار و ۹۴۷ تومان مبادله شد و از نیمه ظهر به بعد با ۲۷ هزار و ۸۹۳ تومان به فروش رسید. نرخ دلار متشکل هم امروز در محدوده ۲۷ هزارو ۸۰۸ تومان آغاز به کار کرد و عصر امروز به قیمت ۲۷ هزار و ۷۵۵ تومان نرخ گذاری شد.

رشد محدود طلا ۱۸ عیار / الاکلنگ در بازار رسکه

قیمت اونس طلا در بازار امروز تقریبا ۳ دلار از دیروز پایین تر معامله شد. فلز گران بهای جهانی امروز در محدوده ۱۷۲۷ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا در مقایسه با دیروز ۳ هزار و ۴۰۰ تومان رشد کرد و با ۱ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید. بازار سکه هم امروز شاهد الاکلنگ قیمتی بین دو کانال ۱۴ میلیون و ۱۵ میلیون تومان بود.

با فرض سکه ۱۵ میلیون تومانی حباب سکه ۱۸ درصد بدست آمد و فاصله ذاتی سکه با قیمت نقدی بیش از ۲ میلیون تومان بود. سکه بازان به دلیل انتظارات تورمی به راحتی در موقعیت فروش قرار نمی گیرند. آنها نسبت به فروش کالای سرمایه ای خود شک و تردید دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....