تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 14:04
کد خبر : 20147

دعوت نامه هیات نظارت بر مطبوعات

دعوت نامه هیات نظارت بر مطبوعات

دعوت از نامزدهای انتخابات نمایندگی مدیران مسئول برای حضور در هیات نظارت بر مطبوعات دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از آغاز ثبت نام از مدیران مسئول رسانه‌ها برای انتخابات هجدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات خبر داد. سید علاءالدین ظهوریان با بیان اینکه هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه

دعوت از نامزدهای انتخابات نمایندگی مدیران مسئول برای حضور در هیات نظارت بر مطبوعات

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از آغاز ثبت نام از مدیران مسئول رسانه‌ها برای انتخابات هجدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات خبر داد.

سید علاءالدین ظهوریان با بیان اینکه هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، آبان ماه برگزار می شود، گفت: در اجرای تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون مطبوعات از مدیران مسئول محترم مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های اطلاع رسانی کشور دعوت می‌شود در صورتی که نامزد نمایندگی برای این دوره هیأت نظارت می‌باشند تا پایان وقت اداری شنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹با نام کاربری  و رمز عبور خود به سامانه جامع رسانه های کشور به نشانی:ww.e-rasaneh.ir   مراجعه و نسبت به ثبت درخواست نامزدی و درج خلاصه ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی خود اقدام نمایند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،دبیر هیات نظارت بر مطبوعات تاکید کرد: بر اساس فراخوانی که در سایت معاونت مطبوعاتی و نیز به صورت درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر شده، آخرین مهلت ثبت نام واعلام نامزدی مدیران محترم مسئول صرفا تا پایان وقت اداری تاریخ مذکور در اطلاعیه بوده و این زمان قابل تمدید نیست.

شایان ذکر است، انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظورانتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....