تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 13:23
کد خبر : 45648

درس های فوتبال انگلیس به نماز جمعه های ما

درس های فوتبال انگلیس به نماز جمعه های ما

سه شنبه شب و در حین بازی کریستال پالاس و لستر سیتی در چارچوب لیگ‌ برتر انگلیس، ناگهان دروازه بان پالاس بازی را متوقف کرد و فوفانا مدافع فرانسوی لستر سیتی به گوشه ای رفت و شروع به خوردن و آشامیدن کرد. بعدا معلوم شد داور مسابقه و هر دو تیم توافق کرده اند در

سه شنبه شب و در حین بازی کریستال پالاس و لستر سیتی در چارچوب لیگ‌ برتر انگلیس، ناگهان دروازه بان پالاس بازی را متوقف کرد و فوفانا مدافع فرانسوی لستر سیتی به گوشه ای رفت و شروع به خوردن و آشامیدن کرد. بعدا معلوم شد داور مسابقه و هر دو تیم توافق کرده اند در دقیقه ۳۴ که مصادف با اذان مغرب به افق شهر میزبان بود، بازی را متوقف کنند تا مدافع فرانسوی افطار کند.

اقتصاددان: این خبر به همراه تصاویر آن مثل توپ در سراسر جهان ترکید و پخش شد. همگان نگاهی تحسین آمیز به انگلیسی ها داشتند و احترام آنها به ادیان و مذاهب دیگر را ستودند.

شاید انگلیسی ها در خفا و به طور سری هزار اقدام خصمانه بر علیه مسلمانان و کشورهای مسلمان انجام دهند اما این اتفاق که به سرعت با همدستی رسانه های انگلیسی منتشر و رسانه ای شد برای انگلیسی ها احترام و شان و آبرو آورد. قطعا این احترام و نگاه جهانیان به آنها، برایشان ثروت و قدرت هم می آورد.  خیلی ها در جهان فوتبال در وصف اقدام انگلیسی ها و لیگ برتر انگلیس حرف زدند و مصاحبه کردند.

به طور حتم ایجاد چنین اتمسفری برای هر کشوری باعث جذب مهاجر، سرمایه و به تبع آن قدرت و ثروت می شود‌.

شما این اتفاق را کنار مصاحبه ها و حرفهای اهالی تریبون دار در ایران بگذارید. برای مثال در یکی از شهرهای ایران دختری سوار بر دوچرخه می شود. در اولین نماز جمعه، اکثریت امامان جمعه طی اقدامی هماهنگ در تقبیح این عمل و برخورد شدید با عوامل آن سخنرانی می کنند. بعد نوبت پلیس می شود تا برای یک دخترک دوچرخه سوار شاخ و شانه بکشد و ناگهان یک اتفاق ساده و بی اهمیت، و سپس مواضع نفرت پراکنانه افراد و رسانه های حکومتی در تریبون های مختلف باعث می شود همه دنیا به ما حمله کنند و چه ها درباره ایران و جو وحشتناکی که دارد نگویند!

درست در همین روزهاست که انواع و اقسام کمپین ها راه می افتد، رسانه های خارجی و خارج نشین ساعتها برنامه تخریبی برای ایران می سازند و زنان و دختران زیادی با درست کردن کلیپ های مختلف، از ظلم و جوری که بر آنها می رود، حرف می زنند! خیلی ها با خودشان می گویند این مملکت دیگر مملکت نمی شود و تمام مال و منالشان را جمع می کنند و به کشوری مهاجرت می کنند که چند دهه پیش، ایران مدینه فاضله آنها بود!

اینها دروس ساده مملکت داری و اصول اولیه جذب ثروت و قدرت هستند که انگلیسی ها خیلی خوب آنرا بلد هستند و ما نابلد! حدیث آن زن یهودی و سرقت خلخال های پایش برای ماست اما انگلیس بخاطر یک روزه دار مسلمان تمام قوانین و مقرراتش را زیر پا می گذارد و یک مسابقه را بخاطر افطار یک بازیکن مسلمان متوقف می کند و ما نه به صورت یک زن یهودی خلخال دار بلکه به صورت زنهای مسلمان و شیعه، نه در بیابان های حجاز بلکه در وسط خبابانهای تهران و اصفهان اسید می پاشیم و لابد انتظار داریم دنیا شیفته و مفتون این قرائت و نسخه ما از اسلام باشد.

راستی چرا هیچ مسلمانی برای زندگی در کشور ما جلای وطن نمی کند و آتش به مال و اموالش نمی زند و چرا مغزهای هیچ جای دنیا مفت و مسلم به ایران فرار نمی کنند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....