تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 19:47
کد خبر : 30016

درخواست مدیرعامل مخابرات برای افزایش تعرفه‌ها

درخواست مدیرعامل مخابرات برای افزایش تعرفه‌ها

درخواست مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برای افزایش تعرفه‌ها، گزارش اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی و فروش بیش از انتظار پلی‌استیشن ۵ از مهم‌ترین اخبار فناوری روز هستند. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار افزایش تعرفه‌های مخابراتی شد. در اقتصاددان به نقل از ایسنا ،مجید سلطانی با تاکید بر اینکه

درخواست مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برای افزایش تعرفه‌ها، گزارش اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی و فروش بیش از انتظار پلی‌استیشن ۵ از مهم‌ترین اخبار فناوری روز هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار افزایش تعرفه‌های مخابراتی شد.

در اقتصاددان به نقل از ایسنا ،مجید سلطانی با تاکید بر اینکه اکنون درآمد و هزینه مخابرات به دلیل ثبات طولانی مدت تعرفه‌ها متوازن نیست گفت: اکنون هزینه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمدش حدود ۶۰۰۰ تومان در ماه است.

به گفته او، برای اداره شرکت مخابرات ایران و توسعه ارتباطات، باید تعرفه‌ها به نحوی باشد که ضمن تامین هزینه‌ها، امکان توسعه هم فراهم شود.

رقبای دیجی‌کالا در راهند؟

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی با صدور گزارشی اعلام کرده است که در پاییز سال جاری، ۲۵۲ فقره پروانه کسب و کار را صادر کرده که بیشتر آنها به راه‌اندازی فروشگاه بزرگ اینترنتی اختصاص داشته است.

همچنین از کل پروانه‌های صادر شده در پاییز امسال، استان تهران با تعداد ۱۴۶ فقره بیشترین پروانه را در بین استان ها کسب کرد است. استان‌های اصفهان، فارس و قزوین در رتبه‌های بعد قرار دارند.

فروش بیش از انتظار پلی‌استیشن ۵

زومیت از دنیای فناوری خبر داده که بر اساس گزارشی غیررسمی، پلی‌استیشن ۵ در عرض یک ماه، بیش ‌از سه میلیون واحد فروش داشته است.

دیجی‌تایمز گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد مجموع فروش پلی استیشن ۵ فراتر از انتظارات سونی بوده است. براساس اطلاعات غیررسمی منتشرشده، در چهار هفته ابتدایی ۳٫۴ میلیون واحد از جدیدترین کنسول سونی به فروش رسیده است.

درخواست ۹ سال حبس برای وارث سامسونگ

دیجیاتو نیز از خبری در مورد دنیای فناوری، گزارش داده است که دادستان‌های کره جنوبی خواستار ۹ سال حبس برای وارث سامسونگ شدند.

پرونده وارث سامسونگ و رئیس هیات‌مدیره این کمپانی کره‌ای، «لی جائه-یونگ» به جرم کلاهبرداری، رشوه‌خواری و دستکاری ارزش سهام در مرحله بررسی مجدد قرار دارد.

به علت درگذشت رئیس سامسونگ، وارث این کمپانی کره‌ای در دادرسی مجدد غایب بود و حالا دادستان‌ها درخواست ۹ سال حبس برای لی کرده‌اند.

طبق گزارش جدید، دادستان‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که رئیس هیات‌مدیره سامسونگ به علت جایگاه این شرکت و همچنین شدت کارهای اشتباه، مستحق ۹ سال حبس است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....