تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 13:15
کد خبر : 101892

دخترم را دو ساعت دیر به بیمارستان انتقال دادند

دخترم را دو ساعت دیر به بیمارستان انتقال دادند

پدر مهسا امینی گفت: «اجازه ندادم وگرنه می‌خواستند دخترم را شبانه دفن کنند و هیچ‌کس هم مطلع نشود.» امجد امینی افزود: «هنگام انتقال مهسا به پزشکی‌قانونی، خودشان او را بردند و اصلا اجازه ندادند که من به داخل بروم.» او با بیان اینکه «قسم می‌خورم دخترم را از بین بردند» به نقل از «دخترهایی که

پدر مهسا امینی گفت: «اجازه ندادم وگرنه می‌خواستند دخترم را شبانه دفن کنند و هیچ‌کس هم مطلع نشود.» امجد امینی افزود: «هنگام انتقال مهسا به پزشکی‌قانونی، خودشان او را بردند و اصلا اجازه ندادند که من به داخل بروم.» او با بیان اینکه «قسم می‌خورم دخترم را از بین بردند» به نقل از «دخترهایی که همراه مهسا بودند» اظهار کرد:
«در تماس با من گفتند که او را زده‌اند و من از این بابت مطمئنم. وقتی دخترم را داخل پاسگاه بردند، دو ساعت طول کشید تا مهسا را به بیمارستان منتقل کنند. اگر زودتر او را به بیمارستان می‌بردند به این مرحله نمی‌رسید.»
او با بیان اینکه «وقتی او را به بیمارستان می‌بردند، حتی یک نفر را هم همراه دخترم نفرستادند که او را تحویل دهد»، افزوده «پرستاران می‌گفتند که ما مدام فکر می‌کردیم که چطور خانواده‌اش را در جریان بگذاریم؟ نه شماره تماسی، نه همراهی! تا اینکه پسر کوچکم بعد از نیم ساعت او را در بیمارستان پیدا کرد و تازه آن وقت بود که ما فهمیدیم. اگر پسرم نبود، دخترم گم می‌شد یا اینکه من اصلا چطور او را پیدا می‌کردم؟ این پاسگاه حتی یک نفر را همراه دخترم نفرستاده بود که آقا حداقل این جسد یا مریض را تحویل بگیرید و یا به خانواده‌اش اطلاع دهید!»

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....