تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1399 - 20:21
کد خبر : 22592

دانش جعفری پست جدید گرفت

دانش جعفری پست جدید گرفت

در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، داوود دانش جعفری به عنوان مشاور وزیر و مسئول راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد صندوق توسعه حمل‌ونقل، منصوب شد.  محمد اسلامی، در حکمی داوود دانش جعفری را به سمت مشاور وزیر و مسئول راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد صندوق توسعه حمل‌ونقل منصوب کرد. به گزارش اقتصاددان به

در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، داوود دانش جعفری به عنوان مشاور وزیر و مسئول راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد صندوق توسعه حمل‌ونقل، منصوب شد.

 محمد اسلامی، در حکمی داوود دانش جعفری را به سمت مشاور وزیر و مسئول راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد صندوق توسعه حمل‌ونقل منصوب کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،در حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است: «با توجه به تجارب ارزشمند جنابعالی در امور مهندسی، مالی و اقتصادی و قانون‌گذاری بدین‌وسیله شما را به‌ عنوان مشاور وزیر و مسئول راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد صندوق توسعه حمل‌ونقل مصوب ۵۴۵۹/ت ۲۲۱۳ ه مورخ ۶ / ۵ / ۱۳۹۸ هیات محترم وزیران منصوب می‌نمایم؛ لازم است در اسرع وقت ضمن پیشنهاد افراد واجد شرایط برای عضویت در هیات عامل صندوق (موضوع ۱۰ اساسنامه) و ساختار کلی، تشکیلات و آئین‌نامه‌های مالی، استخدامی، اداری و معاملاتی صندوقی (موضوع بند ت ماده ۶ اساسنامه) نسبت به راه‌اندازی صندوق فوق‌الذکر که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای توسعه پایدار و بهره‌ور حمل‌ونقل کشور برخوردار است با اجرای کامل مفاد اساسنامه (به‌ویژه مواد ۲، ۸، ۱۱، ۲۰ و ۱۴) و در قالب برنامه زمان‌بندی مشخص اقدام نمایید».

در ادامه این حکم آمده است: «استفاده از تجارب مفید صندوق‌های زیرساختی به‌ویژه حمل‌ونقل در سایر کشورها، اهمیت دقت در شرایط احراز پست‌ها و ارتقای کیفیت منابع انسانی صندوق، نظارت مستمر بر عملکرد صندوق و تهیه گزارشات نظارتی فصلی از پیشرفت امور مورد تأکید ویژه است، همه معاونان، مدیران، روسای سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز وابسته به وزارت راه و شهرسازی در انجام این مأموریت با جنابعالی همکاری خواهند داشت…».

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....