تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 22:29
کد خبر : 1834

دانا، البرز و ما بیشترین درصد سهام شناور آزاد را به خود اختصاص دادند

دانا، البرز و ما بیشترین درصد سهام شناور آزاد را به خود اختصاص دادند

به نقل از چابک آنلاین، سهام شناور آزاد به بخشی از سهام یک شرکت سهامی گفته می‌شود که دارندگان آن آماده عرضه و فروش آن بخش از سهام هستند و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک قابل معامله باشند. همچنین سهم شناور آزاد یکی از مهم ترین معیارهای شرکت های بورسی از نظر گردش صحیح و

به نقل از چابک آنلاین، سهام شناور آزاد به بخشی از سهام یک شرکت سهامی گفته می‌شود که دارندگان آن آماده عرضه و فروش آن بخش از سهام هستند و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک قابل معامله باشند.

همچنین سهم شناور آزاد یکی از مهم ترین معیارهای شرکت های بورسی از نظر گردش صحیح و روان خرید و فروش سهام در بازار سهام است که بالا و پایین بود آن برای هر شرکتی حاوی پیام های مهمی برای سرمایه گذاران است.

در میان ۳۳۰ شرکت مورد بررسی سازمان بورس اوراق بهادار، نماد ۶ شرکت بیمه ای، آسیا، البرز، پارسیان، دانا، ما و ملت به چشم می خورد.

براساس این گزارش شرکت های بیمه دانا، البرز و ما به ترتیب بیشترین درصد سهام شناور آزاد را در بین شرکت های بیمه ای به خود اختصاص دادند و شرکت های بیمه آسیا، ملت و پارسیان به ترتیب کمترین درصد سهام شناور آزاد را به خود اختصاص دادند.

دانا، البرز و ما بیشترین درصد سهام شناور آزاد را به خود اختصاص دادند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....