تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1400 - 21:17
کد خبر : 54458

خودروهای وارداتی را به صاحبانش تحویل دهید

خودروهای وارداتی را به صاحبانش تحویل دهید

حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی‌ اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه جناب آقای رزم حسینی وزیر محترم صمت وزیر محترم اقتصاد وزیر محترم کشور رئیس محترم سازمان اموال تملیکی روسای محترم قوای سه گانه دستگاههای نظارتی و… موضوع: تقاضای تحویل خودروهای ثبت نامی موجود در گمرک و سازمان اموال تملیکی پس از ۴

حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی‌ اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه
جناب آقای رزم حسینی
وزیر محترم صمت
وزیر محترم اقتصاد
وزیر محترم کشور
رئیس محترم سازمان اموال تملیکی
روسای محترم قوای سه گانه دستگاههای نظارتی و…

موضوع:
تقاضای تحویل خودروهای ثبت نامی موجود در گمرک و سازمان اموال تملیکی پس از ۴ سال به صاحبان یا ثبت نام کنندگان خودرو
با سلام
۴سال از پایمال شدن حق مان گذشت مستحضرید پس از گذشت ۴سال از ثبت نام قانونی۲۰۰۰ خودرو وارداتی با پول حلال مالباختگان ، نهادهای مختلف به بهانه های واهی نظیر عدم ثبت سفارش قانونی و…خودرویی به مردم عادی تحویل نشده است .
۲۰۰۰خودرو با ارز ۳۲۰۰تومانی با پول با ارزش مردم قبل از تحریم ترامپ و پیش از ممنوعیت وارد شده در گمرک و اخیرا ظاهرا به سازمان اموال تملیکی/ وزارت کشور /دستگاه قضایی و… منتقل شده و بنام های مختلف در حال واگذاری به غیر صاحبان اصلی بوده یا در حال نابودی است و متاسفانه بحای محاکمه و اشد مجازات مدیران خاطی نظیر گرامی ابربدهکار بانکی ، مردم عادی ثبت نام کننده در حال تنبیه شدن بوده و هیچ مرجعی پاسخگوی این خواسته بحق ثبت نام کنندگان( تحویل خودرو وارد شده و موجود )نیست .

۲۰۰۰خودرو مصادره شده غیر قانونی در حالی بلوکه شده که بنابر اظهار کارشناسان اگر واردات خودرو آزاد شود قیمت خودرو‌ی ۳ میلیاردی به یک میلیارد تومان تنزل می‌ یابد
چندی پیش «مهدی دادفر» دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می گوید :
در حال حاضر ۲هزار دستگاه خودرو در گمرکات مانده است که ۹۰۰ دستگاه به دلیل مشکلاتی از جمله نداشتن ثبت سفارش و مشکلات قضایی، توقیف مرجع قضایی شده است.
۳ سال است که واردات خودرو ممنوع شده است و تجار اجازه ورود هیچ‌گونه وارداتی را ندارند. حدود هزار دستگاه ثبت سفارش شده که در صورت آزادسازی وارد خواهند شد.
پس از آن به دلیل اینکه در یک شب تصمیم به ممنوعیت گرفتند و دیگر کسی نتوانست سفارشات خود را ثبت کند، برخی خودرو‌های مانده در گمرک، ثبت سفارش نشده‌اند.
چنانچه با نرخ ارز فعلی واردات خودرو خارجی آزاد شود، قیمت خودرو‌های ۳ میلیارد تومانی، به کمتر از یک میلیارد تومان می‌رسد.
از محضر گرامی جنابعالی ، ریاست جمهوری ، وزیر اقتصاد، رییس بانک مرکزی ، بازرسی ، ریاست قوه مقننه نمایندگان مجلس ، مقامات پولی بانکی گمرکی اقتصادی ، تعزیراتی ، سازمان اموال تملیکی ، نظارتی رسانه های جمعی و…استدعا داریم پس از ۳سال پیگیری به فریاد مالباختگان مظلوم خودرو رسیدگی نموده و نسبت به تحویل خودرو های مصادره شده و موجود در سازمان اموال تملیکی و…رسیدگی نموده و به واریز کنندگان‌پول واردات تحویل نمایید .
امیدواریم با حل فوری مشکل در هیات دولت یا جلسه سران قوا به مصیبت خانمانسوز مالباختگان خودرو پس از ۳سال پیگیری بحق و کم حاصل پاسخگو بوده و پایان دهید .
با احترام جمعی از‌مالباختگان ثبت نام خودرو های وارداتی توقیفی در گمرک ، قوه قضائیه، سازمان اموال تملیکی و…

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....