تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 19:40
کد خبر : 4521

خلق حماسه توسط فعالان اقتصادى با زدن کلنگ متناسب شرایط تحریمى/ ایران کار آزموده دوران سخت است

خلق حماسه توسط فعالان اقتصادى با زدن کلنگ متناسب شرایط تحریمى/ ایران کار آزموده دوران سخت است

به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرنگار اقتصادآنلاین؛ مسعود خوانسارى امروز در چهارمین دوره از مراسم اعطاى لوح و نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر که در تالار وحدت با حضور فعالان اقتصادى برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانى و جانباختگان هواپیماى اوکراینى اظهار کرد: ملت بزرگ ایران این روزها در متن غم های

به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرنگار اقتصادآنلاین؛ مسعود خوانسارى امروز در چهارمین دوره از مراسم اعطاى لوح و نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر که در تالار وحدت با حضور فعالان اقتصادى برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانى و جانباختگان هواپیماى اوکراینى اظهار کرد: ملت بزرگ ایران این روزها در متن غم های بزرگی است که برخی از آنها ناشی از شرارت آمریکا و برخی ناشی از مدیریت ناکارآمد بوده ولى آنچه امروز قربانى شده گوهر اعتماد عمومى است.

او ادامه داد: جوان ایرانی که با هزار امید و انگیزه از دانشگاه به شایستگی بیرون آمده، نسلی که تمنای پیشرفت و توسعه دارد، مردمی که قلبشان برای این آب و خاک می‌تپد و آموخته‌اند که باید در همین سرزمین زیست کنند، چطور باید با حسی توام با نگرانی و بی‌اعتمادی به فکر کسب و کار و فردایشان باشند، متاسفم بگویم امروز هرکجا سرمایه‌ نمادینی وجود داشته، با بی‌تدبیری و نابخردی از میان رفته و یا حداقل به پایین‌ترین حد تنزل کرده، نتیجه اینکه امروز جامعه نگران، مضطرب و بی‌اعتماد به ارکان سیاستگذار و مدیران کشور شده‌است.

وى با بیان اینکه جامعه اقتصادى ایران کارآزموده دوران سخت است، تصریح کرد: این جامعه هیچگاه در شرایط طبیعی رشد نبوده و همواره در نشیب و فراز روزگار پنجه نرم کرده است. تاریخ گواهی می‌دهد، اتاق بازرگانی از دل نارسایی‌های مدیریتی در عهد ناصری متولد و پا به عرصه گذاشت.

رییس اتاق بازرگانى تهران گفت: کارآفرینان سرمایه اجتماعى این کشور هستند، فعالان اقتصادى در تمام دوران ها چه زمان قحطی و جنگ و چه غیر از آن مسئولیت های اجتماعی خود را با ساخت مسجد، مدرسه، درمانگاه و بیمارستان انجام داده اند؛ حاکمیت می‌توانست مستمرا و طی چندین دهه آنها را به نمادهایی از وطن‌پرستی، دین‌داری و انسان دوستی تبدیل کند و به جامعه بشناساند ولی افسوس که نگاه توام با سوظن اجازه نداد چنین اقدام مهم و مشروعی صورت گیرد.

خوانسارى خطاب به فعالان اقتصادى گفت: شماهایى که در این وضعیت تحریمى، کلنگ متناسب بر زمین مى زنید یعنى حماسه آفریده اید و مى توانید مولد باشید.

این فعال بخش خصوصى در پایان بیان کرد: این تمنای ما از شماست که اتاق بازرگانی را در مسیر معرفی الگوهای ارزشمند زیست، در زمانه بحران، یاری کنید، بیایید همه با هم از کارآفرینان نماد بسازیم نه برای اینکه تنها اقتصاد، توسعه پیدا کند، بلکه برای بازگشت نشاط به کشور، بازگشت امید به مردم و ساختن دوباره این سرزمین.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....